Skip to main content

Heb een oude afstandsbediening Model B1 (vanaf 2008).

Nieuwe tv gekocht namelijk een JVC LT-24HA82U probeer van alles om deze te koppelen aan deze afstandsbediening.

Heb alle code's die er gegeven worden al geprobeerd ook de code 15 maar helaas….

Doe ik iets fout?

Wie kan mij helpen?

Hmm, geen idee waar je die 2-cijferige code vandaan hebt….

Ik kan wat die betreft alleen zoeken op kpn.com/afstandsbediening en vind deze codes. Hoe die te gebruiken lees je eronder. Er werkt er vast een.

B.t.W. Met zo'n oude ab heb je toch niet nog een Motorola ontvanger, hè?!

  • 149
  • 148
  • 147
  • 198
  • 366

Niet de juiste code gevonden? Toon minder codes

  • 364
  • 443
  • 446
  • 287
  • 284
  • 152
  • 121
  • 108
Stap 1.

Druk 5 seconden tegelijkertijd op omenu] en estop] (groene knop), tot het rode lampje rechtsboven 2 keer knippert.

Stap 2.

Voer één van de bovenstaande tv-codes in met de afstandsbediening. Het rode lampje knippert ter bevestiging 2 keer.

Stap 3.

Knippert het rode lampje rechtsboven 2 keer? Probeer dan met de tuit]-knop linksboven de tv uit te schakelen.

Stap 4.

Schakelt je tv uit? Dan heb je de juiste code gevonden.

Stap 5.
Reageert de tv niet? Volg dan de stappen met de volgende code.

(een 24 inch…. zat er een vergrootglas bij?. Voor dat geld ( € 200 bij BCC) en zelfs nog HDready 720p had je ook al een 40 inch Full HD 1080p kunnen krijgen.)


Heb dit allemaal al geprobeerd. Hoe groot de tv is lijkt mij in deze niet relevant😊


Nee, maar wel de prijs t.o.v. die grootte en de resolutie (niet echt hd). Ik vind 'm alleen bij BCC en dan vind ik 'm feitelijk strontduur.

Het kan verder zijn dat die oude ab de IR codes voor tv's jonger dan de ab ontbeert.

Je kan de allernieuwste ab aanvragen via kpn.com/afstandsbediening-aanvragen. Instellen voor JVC dan via kpn.com/afstandsbediening te vinden.

Dit is de huidige ab.

 


Heb zojuist een nieuwe ab besteld.

Bedankt ik ga het morgen met de nieuwe ab proberen!


tv was trouwens € 149 en voor aan het voeteneind van het bed groot genoeg


Wel grappig. Ik had 26 inch aan het voeteneind (tv staat nog 60 cm verder) en heb nu daar 32 inch. Want vond het juist te klein. En gebruik i.d. slaapkamer geen tv ontvanger maar Chromecast. (scheelt ook weer € 5 per maand aan decoderhuur en de ruimte v.d. ontvanger en het werkt via wifi)

Zo zie je maar. Elck wat wils. Gelukkig is er formaatkeuze. Dat was in 1972 wel anders. Wilde je een kleuren-tv? Dan was er maar één maat: 66 cm in dus 4:3 verhouding.

Hopelijk lukt het instellen voor JVC met de nieuwe ab wel!
( kpn.com/afstandsbediening )

N.B. 1 inch is 2,54 cm