Skip to main content

Het lukt niet om de nieuwe afstandsbediening die we kregen met de code (5) te koppelen aan onze Panasonic tv model TX-L42ET50E.

Wie heeft de gouden tip?

Hallo en welkom op het forum @Nirak59. Ik begrijp dat het met de snelcode uit het stappenplan niet is gelukt. Je kunt dan het proberen met de codes die tevoorschijn komen als je drukt op: Staat jouw merk televisie er niet bij?
Ga dan naar de stappen voor een ander merk TV. Dan krijg je ook codes voor Panasonic te zien. 


Hallo, 

Heb een nieuwe afstandsbediening ontvangen maar krijg 'm niet gekoppeld aan m'n panasonic tv. Alle mogelijke codes al geprobeert. Zowel snelcode als de andere codes vermeld op jullie site. Iemand een tip?

Mvg,

Marleen 


Hoi, @MVMuller . Welkom op het forum van kpn. 

Uitleg kun je vinden via http://kpn.com/afstandsbediening en klik vervolgens op het plaatje met het type ab wat je van kpn hebt.
Mijn voorkeur gaat áltijd uit naar de merkcodes, die vind je door op de linktekst te klikken onder Staat jouw merk televisie er niet bij.

Die snelcodes maken me niet enthousiast en werken vaak juist minder snel.

Voor de nieuwste kpn ab (met Netflix knop)

Houdt Source en OK knop enkele seconden ingedrukt totdat rode ledje brandt.
Voer de (eerste) code in en klik op OK.

Test de tv functies namelijk volume/mute en aan/uit (source ook, maar is minder belangrijk natuurlijk)

Werken ze, dan ben je klaar. Niet? Dan procedure met volgende code.

Bijlage: codes Panasonic T4H ab:
005, 027, 306, 328, 629, 759, 774


Wat is de code voor de TX-50LX650E van Panasonic

Koos W


Niet gelezen? Zie mijn uitleg hierboven @dotje-een .