Skip to main content
Beantwoord

Koppelen afstandsbediening C3 lukt niet

• October 4, 2025
  • 10 reacties
  • 100 keer bekeken

Wij hebben een nieuwe afstandsbediening gekregen van iemand die overgestapt is. Het lukt niet om deze te koppelen met onze Sony tv. Als ik zoek kom ik wel de C2 of D3 tegen. Wij hadden al een C3 die wel gekoppeld is. Heeft iemand een tip?

Beste antwoord door PeterG

Geurloos???

Werkt de stop knop überhaupt? Gaat het groene lampje branden bij kort indrukken. 

Voor de losse codes stop ingedrukt houden totdat het groene lampje 2 x ROOD oplicht.

Ik zou zeggen. Gebruik de C2/D3 uitleg en codes.

Probeer het eens met de snelcode.. Je dient dan 5 seconden de MENU knop in te drukken. 

10 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 4, 2025

Weet je zeker dat er 3 in het batterij vakje staat?

Plaats eens een foto van de afstandsbediening. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

Ja echt waar. Foto's worden geurloos. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

Geurloos is geupload

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

Ik heb al pogingen gedaan met indrukken stopknop en met tegelijkertijd menu en P-. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • October 4, 2025

Geurloos???

Werkt de stop knop überhaupt? Gaat het groene lampje branden bij kort indrukken. 

Voor de losse codes stop ingedrukt houden totdat het groene lampje 2 x ROOD oplicht.

Ik zou zeggen. Gebruik de C2/D3 uitleg en codes.

Probeer het eens met de snelcode.. Je dient dan 5 seconden de MENU knop in te drukken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2025

Dank je wel. Schreef al dat geurloos geupload moest zijn. Het is gelukt met menu en snelcode. Deze is anders als degene die ik via internet door kreeg (20). Fijn weekend nog.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 4, 2025

Fijn dat het gelukt is met de snelcode.

Veel plezier van je nieuwe oude afstandsbediening. 🙂

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 6, 2025

Goedenavond ​@Marionvdnoll en bedankt voor jouw bericht :)
Fijn om te zien dat je het probleem met behulp van ​@PeterG zijn input al hebt weten te verhelpen, super! En ook heel mooi dat je dat hier nog even hebt willen delen! Mocht je in de toekomst nog een keer hulp nodig hebben, laat het ons dan ook vooral weer weten 💪🏻