Skip to main content

Vanaf eind april heb ik glasvezel en kpn tv. de afstandsbediening was tot een paar dagen keurig gekoppeld aan de tv. een panasonic. bij het opnieuw koppelen is er wel connectie maar op het moment dat je op OK moet drukken om te bevestigen is de verbinding weer weg. wie weet een oplossing want na anderhalf uur klantenservice ben ik daar wel klaar mee

Hi @Barttel! Wel vreemd dat de afstandsbediening ineens ontkoppeld is. Is daar niks aan vooraf gegaan? Een update bijvoorbeeld, of nieuwe batterijen?

Verder is het wel van invloed welk type afstandsbediening en tv-ontvanger je hebt. 

Als je de TV+ ontvanger hebt, kijk dan hier voor het koppelen van de afstandsbediening.

Als je een ander type tv-ontvanger hebt, kijk dan hier voor het koppelen van de afstandsbediening. 

Lukt het hiermee niet, laat het dan weten. Geef dan ook aan welk type afstandsbediening en ontvanger je hebt. Als je stappen al eerder hebt gedaan hoef je die natuurlijk niet opnieuw te doen. 


Dag Bram. Gisteren samen met de technische man van de soundbar Rookes Rietman uit Schalkhaar zijn we er uit gekomen. Hoe de ontkoppeling heeft plaats gevonden blijft een raadsel maar we hebben de afstandsbediening nogmaals  gereset. En daarna liet de AB zich koppelen. Hoop dat de rekening van de technische man meevalt of wellicht nog onder service valt omdat de soundbar nog geen 6 weken in huis is. 
Issue is dus opgelost. 
 


@Barttel als dat binnen 6 weken is hoop ik het ook. Voor nu zet ik het topic op opgelost. Blij dat alles weer werkt!Â