Skip to main content

Aangeschaft een LGOLED5C8PLA. Geprobeerd afstandsbediening te koppelenĀ  met TV.

Lukt niet met code 13. Iemand suggestie ?


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb net een LG 32ā€ LED voor de slaapkamer gekocht en daar werkt hij wel op.

Heb je een andere code geprobeerd?Ā  Misschien heeft de OLED tv van LG een andere code dan de LED tv's van LG.

Ā 

In de woonkamer werkt ik met een universele afstandsbediening van Logitech.Ā  Alles via 1 AB.Ā  Een een scherm waar de zender op staan, als ik daar op klik gaat hij na de zender toe.

Vooral makkelijk met de HD Glas kanalen. 661 - 670


Jammer, Joop, maar het wil nog niet lukken.

Ik heb nog een oude AB, type C3. De 16 codes welke verschijnen stuk voor stuk geprobeerd.

Met stopknop 5 sec. , 2x rood knipperlicht en daarna codes ingetikt en zou de TV uitgezet moeten kunnen worden. Dient nu nog met de AB van de TV, maar dan zit je dus met 2 AB's te hannesen. Voor de rest werkt alles prima, na ingesteld te hebben met WiFi.Ā 

Daarna met menu code 20 en 13 geprobeerd, nog steeds is TV niet uit te zetten met de AB van de TV.

Geeft niet, ik heb nog niet alle fora nageplozen, er blijft dus hoop.

Wel hartelijk bedankt en groet, Ton Kops


Hoi, lukt code 2 misschien? Zoals in dit topic beschreven?Ā 


Hi Geer, welkom hier.Ā 

Die C3's zijn nog van voor 2014 zie ik. Zullen we het proberen met een nieuwe afstandsbediening? Het kan zomaar zijn dat dit model destijds helemaal niet niet ondersteund werd.Ā 

Je kunt hier een nieuwe aanvragen. Laat je even weten of het nu wel is gelukt?Ā 

Ā 


Geer,Ā ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Ā 


Na ontvangst nieuwere afstandsbediening lukte het instellen nu wel.

Zoals staat omschreven: tegelijkertijd sourceknop en codenummer (in mijn geval 2) 5 seconden indrukken. Het rode lampje gaat dan branden.

Daarna de fastforwardknop ingedrukt en alles werkte!Ā 

Hoe simpel kan iets moeilijks zijn.

Alex, bedankt. groet, Ton Kops


Ik denk dat het te maken heeft dat de nieuwe versie meer modellen ondersteunt. Fijn dat het nu gelukt is Ton!Ā :smiley: