Skip to main content
Vraag

Koppelen DVS 1200

  • December 5, 2019
  • 7 reacties
  • 757 keer bekeken

Ik kan dvs 1200 niet meer koppelen. Ik heb het geprobeerd met andere adapter (die het nog wel deed) zoals vermeld 3 sec reset knop in gedrukt ook bij de andere. Nu doen ze het beide niet meer ! Ik durf het nu niet meer bij de laatste adapter te doen omdat ik bang ben dat deze het dadelijk ook niet meer doet en ik nergens meer verbinding heb.  Wat kan ik nog meer doen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • December 5, 2019

Hallo @Eric Gerritsen , je kunt bij Devolo een hulpprogramma voor op de PC downloaden en daarmee je DVS's afregelen.

Zorg dat je pc met een kabel aan een DVS is verboden en de andere DVS aan de modem.

Start het hulpprogramma op en de rest wijst zich vanzelf.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 5, 2019

Ik ga kijken waar ik het programma kan vinden. Ik moet er alleen zeker van zijn dat de andere adapter niet ook uitvalt.

 

Is bovenstaand de enige oplossing?


  • December 5, 2019

Hallo @Eric Gerritsen , er zullen misschien best andere oplossingen zijn, dat kun je op de website van Devolo opzoeken, maar met mijn aangediende oplossing kom je binnen het menu van de Devolo's en wordt er duidelijk zichtbaar gemaakt wat er mis is of beter kan.

Succes.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 5, 2019

misschien ben ik lastig maar heb je de juiste pagina voor mij waar ik het kan vinden.

 


Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

@Eric Gerritsen Kijk eens hier: https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit

Programma werkt hier perfect.

Piet.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi Eric en welkom op het forum! Ik zie dat je de tip voor het gebruiken van de Cockpit al hebt gekregen, is het hiermee gelukt om de DVS te koppelen? Je kunt ook nog alle adapters uit het stopcontact halen, deze op elkaar klikken en dan kun je dit stapeltje in een stopcontact plaatsen. Druk bij één van de DVS adapters het reset knopje in. Doe dit 3 tot 5 seconden en laat dan weer los. Het ‘power’ lampje gaat nu knipperen. Druk nu ook de resetknop van de andere DVS adapter in voor 3 tot 5 seconden. Ook bij deze adapter gaat het ‘power’ lampje knipperen. Na maximaal 2 minuten gaan de middelste lampjes (huisjes) continu branden en dan moeten ze werken!


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad, dus ik hoop dat het gelukt is!Â