Skip to main content

Beste,

 

We hebben super WiFi punten geïnstalleerd en daarna werkte 1 dvs niet meer. De andere wel maar kan me niet herinneren dat ik er wat mee heb gedaan.

de ene knippert rood en resetten werkt niet.

de andere die het wel deed doet het nu ook niet meer als ik de tv aanzet. Mijn vraag is: de goede heb ik op de experiabox met kabel aangesloten. Zouden dan alle drie de lampjes moeten branden?

en hoe zorg ik er voor dat die andere ophoudt met rood knipperen?

 

hartelijke groeten 

 

Renate

Op de site van Devolo staat de devolocockpit waarmee je de draadloze verbindingsets kan beheren.  Wellicht helpt dat het probleem op te lossen. 


Beste Joep,

 

bedankt. Ik moet dan alleen windowslaptop regelen met ether poort want dat heb ik niet.


Verstandig! Want eventuele softwareupdates kunnen dan ook geïnstalleerd worden.


Voor de duidelijkheid: 3 lampjes branden alleen als de dvs met anders dvs is gekoppeld of ook wanneer eentje met kabel aangesloten is op experiabox?

 

de cockpit van devolo werkt dat ook voor verouderde 650 dvs?


Draai de devolo die het niet meer doet een halve slag in het stopcontact dat wil nog wel eens helpen


Beste, 

Nou gelukt uiteindelijk om in cockpit te komen. Ik zie de beiden dvs’en ook. Loopt een lijntje tussen. Op de ene in de cockpit brandt middelste lampje niet.

Updates gedaan.

hoe kan je ze beide koppelen in  cockpit?

Renate?

 


@Jhn1975 

Zie onderstaande link eens

 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset/storing-draadloze-verbindingsset-oplossen.htm


Beste Jimmy,

 

bedankt. Dat had ik ook al gedaan allemaal maar dat werkt dus niet.. 
hoopte dat ik het in de cockpit zou kunnen doen. Want daarin zie ik ze beide.


@Jhn1975 Mijn ervaring bij storingen met een DVS is dat de optie ‘Apparaat in de toestand bij levering resetten’ vaak problemen helpt oplossen. Deze optie is te vinden in de Devolo-cockpit bij de opties voor elke DVS. Na deze optie de DVS’en opnieuw koppelen, en dan werkt het vaak weer.

Piet.