Skip to main content

Hallo,

Koppelen ESPN gaat niet, video bekeken , contact gehad met ESPN.

Andere account aangemaakt...zelfde fout.

Er was een probleem met het verkrijgen van toegang jouw account…

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Aanvulling info:

 

Was op 30 december bij via T-mobile bij foxsport.

Vanaf 31december bij kpn….Espn…

Via tv kan ik normaal alle zenders van Espn ..fox bekijken...via app en pc niet.


Hoi Ruud,

Ik heb hier hetzelfde probleem ook contact gehad met ESPN en die verwezen mij door naar de KPN omdat zij er niets aan konden doen, maar ook de KPN weet er geen raad mee, kreeg daar wel te horen maar uw kunt het toch ook via de ITV app van KPN bekijken, maar dat is de oplossing niet je moet gewoon de koppeling tussen de KPN en ESPN met je abonneenummer en pincode kunnen maken, maar dan krijg je steeds die foutmelding , ik hoop dat er een Moderator is die dit ook leest en mogelijk voor een oplossing kan zorgen.

Willem van den Berg

 


Ik heb net van een medewerker van ESPN gehoord dat de KPN je dan niet bij hun aangemeld heeft als abonnement houder en daarom lukt de koppeling niet 


Hier het zelfde,kastje-muur verhaal. 

Koppelen lukt niet,zoals hierboven staat.

Contact gehad met espn,hebben geen melding gehad van kpn en dan kun je niet koppelen, dat klopt,dat was vroeger ook al zo.

U moet echt bij kpn zijn.

Contact met kpn gehad, als u tv kunt kijken, dan betekent dat ,dat wij het hebben doorgegeven aan espn,maar dat is onzin,dat staat los van elkaar.

Als ik midden in de nacht het pakket aanzet,dan heb ik binnen 10 minuten beeld,dan weten ze bij espn echt nog niet dat ik abonnee ben geworden en hebben ze ook mijn abonnement nog niet verwerkt. 

Kpn kan eigenhandig mijn pakket aanzetten, hebben ze espn niet voor nodig,onzin dus.

Medewerker van kpn,ene Juul,werd onbeschoft, want ik moest niet bij kpn zijn,maar bij espn,en verbrak de verbinding.

Zal wel thuiswerken en zonder feedback van een collega niet weten hoe het werkt.

Ik heb het nu niet nodig,pas als we weer op vakantie gaan,maar waar de fout ook zit,deze 2 bedrijven moeten even contact zoeken met elkaar en niet de klant verwijten maken. 

Overigens werkt kijken via de kpn app wel,zoals verwacht, daar heb je espn niet voor nodig.

Heb de helpdesk van kpn altijd de hemel ingeprezen, na vanavond niet meer.


Die ervaring van het koppelen heb ik in verleden ook gehad, het verliep gewoon vlotjes, maar nu is hopeloos, maar wel heel klant onvriendelijk om je zo te woord te staan, ik kreeg van de week ook de mededeling dat ik het via de KPN app wel kon bekijken , maar dat is de weg van de minste weerstand, dus ga morgen maar weer in gesprek met ze om het mogelijk op te lossen, ik laat het weten als nieuws is.


Heb zojuist ruim een uur aan de telefoon gezetten met een uiterst vriendelijke en behulpzame dame van klantenservice , maar het heeft niet tot de gewenste oplossing geleid , ze heeft het doorgezet naar de technische mensen en die zouden binnen twee dagen contact met mij opnemen, dus nu maar even afwachten waar zij mee komen, wordt vervolgd .


Ook ik kan mijn account niet koppelen bij ESPN.

Hoe gaat KPN/ESPN dit oplossen op korte termijn? 

We betalen wel voor de service maar krijgen de service niet.


Ik ben bang dat het niet 123 opgelost gaat worden, want mijn bijna 1 uur durende telefoongesprek gisteren geeft me niet veel hoop, want er werd een beetje om de hete brij heen gedraaid want het zou volgens hun gewoon moeten lukken om te koppelen en anders maar via ITV kijken, ik ga de reactie van de technische mensen afwachten die zouden mij binnen 2 dagen terug bellen met meer informatie en hopelijk een oplossing.


Ik hoor het graag als ze een oplossing zouden hebben voor dit probleem.


Als ze met een oplossing komen dan laat ik dat hier weten 


Probeer het allemaal nog eens.

Er is wat gefixt. Ik hoop dat dit ook voor jullie werkt.


Yes, het is gelukt, bedankt voor de mededeling Jeroen-Bart Engelen, dus er was toch iets niet in orde bij de KPN of ESPN dus onze inspanning om het opgelost te krijgen heeft toch zijn vruchten afgeworpen dat is het mooie het Forum 


Ik moet nog even wachten omdat ik gisteren mijn 5 pogingen heb verbruikt bij ESPN moet ik 24 uur wachten. Maar ga het zeker straks proberen.


Ja ook mij is het nu gelukt om in te loggen bij ESPN zelf👍


Ja,het werkt.

Kreeg eerst nog weer een foutmelding nadat het koppelen al gelukt was,maar dat kwam omdat ik nog was ingelogd op de pc.

Kon niet live kijken.

Daar uitloggen en toen werkte de app op de tablet.

Heb het nu niet nodig, maar straks op vakantie wel. 

En mocht het toch weer mis gaan,kijken via de itv app van KPN werkt ook prima.

Vind ik eerlijk gezegd wat beter,gaat vlotter.


Hi hebben jullie iets speciaals gedaan  want ik kan nog steeds niet koppelen?


Werkt bij mij ook nog steeds niet… heb 100% de juiste abbo code en pin…. irritant!


Hallo @Elpanico en @Frank1968Hallo en welkom op het KPN Forum. Voor alle duidelijkheid hierbij nogmaals de stappen om ESPN Watch te kunnen koppelen:
 

Heb je een ESPN-abonnement bij kpn? 24 uur na het aanzetten van het ESPN Compleet pakket kun je alle ESPN zenders ook kijken via de pc of een mobiel apparaat via ESPN Watch. Hiervoor moet je eerst een ESPN-account maken en je kpn-abonnement koppelen met ESPN. Volg hiervoor de onderstaande stappen:

Je kpn-abonnement koppelen aan ESPN

1. Heb je ESPN Compleet aangezet? Dan kun je na 24 uur een ESPN Watch account maken

2. Maak een account aan op ESPN.nl of in de ESPN-app

3. Ga naar de accountinstellingen > via de profielfoto (ESPN.nl) of het tandwiel (in de app)

4. Kies voor: tv-abonnement activeren (ESPN.nl) of Beheer tv-aanbieder (in de app)

5. Selecteer kpn. Je wordt doorverwezen naar de pagina van kpn

6. Voer je abonnementsnummer en pincode in van kpn TV

Als het abonnementsnummer en de pincode zijn geverifieerd wordt de koppeling automatisch tot stand gebracht. Je kunt dan meteen in ESPN Watch kijken naar de zenders die deel uitmaken van je tv-abonnement.

Bij welke stap gaat het nu niet goed en welke foutmelding krijgen jullie?


Hoi Shyrin_ of andere KPN medewerker,

Kun je mij helpen met bovenstaande. Zelfde verhaal over het koppelen van mijn ESPN account aan mijn KPN abonnement; Abonnement nummer en pincode zijn correct, krijg echter steeds de melding:

 

“Er was een probleem met het verkrijgen van toegang tot jouw account.”

 

ESPN compleet werd door mij aangezet op 12 augustus en nu dus al meer dan 24 uur geleden. 

 

Ik hoor graag van jou of een collega.

 

Gr Rob.

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt


Hallo @Rob van Bommel 

Als je na het invullen van jouw iTV abonnementsnummer en PIN code weer naar de ESPN omgeving wordt gestuurd en daar de melding krijgt, dan kan dit betekenen dat ze bij ESPN jouw account niet kennen. Nu krijgen ze elke dag in de ochtend een bestand van ons met alle accounts die ook ESPN hebben (vandaar wachten tot de volgende dag). Dus ik zou dan moeten kijken of jouw account in dat bestand zit.

Als jij zorgt dat jouw iTV abonnementsnummer op jouw profiel staat en als een moderator deze aan mij kan doorgeven, dan kan ik kijken of jouw account in dat bestand staat.

Ik weet niet hoe lang dit gaat duren voor jou, ligt eraan hoe snel moderators dit zien, maar je kunt in ieder geval elke dag aan het eind van de ochtend proberen. Wellicht heb je morgen geluk en anders gaan we even kijken voor je.


Hier hetzelfde probleem. Gisterochtend ESPN compleet weer aangezet. We willen graag de wedstrijden in de Eredivisie volgen in het buitenland. Krijgen echter steeds de volgende melding: Momenteel ervaren wij problemen met het registreren. Probeer het later nog een keer. 

Voor de duidelijkheid. Deze melding krijgen we in de ESPN app. Het KPN nummer en pincode zijn goed. 

Kan dit worden opgelost svp.

Groeten Blom.


@Rob van Bommel en @Blommen 

Weten jullie dat de 4 lineaire kanalen van ESPN ook gewoon beschikbaar zijn in de KPN ITV app en website ( http://tv.kpn.com ) ?

Ik gebruik zelf daardoor ESPN WATCH eigenlijk nooit. Ben er wel op aangemeld. Heb dat sportpakket al enkele jaren. En neem niet de moeite het in de zomer op te zeggen. Want dan zijn er ook weer leuke tennistoernooien waar ik naar kijk.


@Rob van Bommel dat is ons bekend. Maar ik wil ook de content van ESPN kunnen bekijken. Gezien hetgeen we ervoor moeten betalen wil ik gewoon graag dat het werkt. Tevens willen de kinderen er gebruik van maken en dat gaat nu ook niet.


@Rob van Bommel dat is ons bekend. Maar ik wil ook de content van ESPN kunnen bekijken. Gezien hetgeen we ervoor moeten betalen wil ik gewoon graag dat het werkt. Tevens willen de kinderen er gebruik van maken en dat gaat nu ook niet.

@PeterG bedoel ik.


Hallo Jeroen-bart en Blommen,

 

Net geprobeerd en nu is de koppeling wel gelukt, kennelijk toch een kwestie van tijd voor verwerking geweest.

 

Voor de volledigheid nu wel mij iTV nummer toegevoegd aan mijn account. 

 

Gr Rob.