Skip to main content

@Frank1968Hallo


Bij welke stap gaat het nu niet goed en welke foutmelding krijgen jullie?

Het lijkt helaas nog steeds niet te werken. Bij het invoeren van de pincode geeft de site een foutmelding. Opnieuw geprobeerd, nieuwe pincode aangemaakt, Inmiddels alle pogingen verprutst. Heel vreemd.

 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @Nixieeee 

Als je zorgt dat jouw iTV abonnementsnummer in jouw profiel staat ingevuld dan kunnen de moderators jouw account controleren en eventueel een probleem ticket voor je aanmaken zodat het verantwoordelijke team in de logging kan kijken waarom jouw PIN code steeds als “incorrect” wordt gezien.


@Jeroen-bart Engelen Onze acties hebben elkaar net gekruist zie ik, dus ik heb jouw reactie verplaatst naar @Nixieeee's eigen topic. :blush:


Dag @Nixieeee! Is het inmiddels gelukt? Het wijzigen van de pincode kan even duren. Kan het zijn dat de nieuwe pincode nog niet actief was toen je ESPN probeerde te koppelen?


@Lisa, het wijzigen van de PIN code is per direct actief als dit via Mijn KPN gebeurd, of via de TV ontvanger met het nieuwe menu. Alleen met ontvangers die nog de software versie 7.x hebben kan het een kwartiertje duren geloof ik.