Skip to main content

Ik kan helaas ook niet mijn KPN abonnement koppelen aan ESPN. Op de pagina waar het abonnementsnummer en pincode ingevuld moet worden gaat het mis. Als ik, 100% zeker, de juiste gegevens invul krijg ik een foutmelding. Helaas kan ik daar nu geen printscreen van toevoegen omdat ik al 5x heb geprobeerd te koppelen.

Hallo @Tilburg1977 

Ik zie meer mensen klagen over dit probleem. Dus ik begin te vermoeden dat het niet aan jouw gegevens ligt, maar aan iets aan de KPN kant.

Kan het toevallig zo zijn dat jij iTV van KPN hebt via een andere aanbieder dan KPN zelf. Oxxio of NLE bijvoorbeeld?


Goedemorgen Jeroen-bart,

Ik neem alles af rechtstreeks bij KPN. Ik heb gisteren nog in een chat met KPN gezeten en waarschijnlijk gebruikte ik een verkeerd nummer als abonnementsnummer. De kpn medewerker gaf aan dat ik mijn klant nummer moest gebruiken wat anders is dan het abonnementsnummer. Helaas kan ik die theorie pas over een uur of 3 testen.


@Tilburg1977 en is het ondertussen gelukt met het andere nummer?


Het was gisteren alsnog gelukt, gelukkig, maar wel met het ( zoals door de chat omschreven) iTV nummer en niet ons klantnummer. Het iTV nummer heb ik de hele tijd gebruikt en waarom het nu wel ineens ging weet ik helaas niet. Op het abonnementsnummer, was een ander nummer met minder cijfers maar zou wel het juiste zijn volgens de chat, kreeg ik helaas ook de foutmelding.


@Tilburg1977 Het iTV abonnementsnummer begint met “000123” (15 cijfers lang) of met “200000” (12 cijfers lang) als ik het mij goed herinner.