Skip to main content

Enkele maanden geleden heeft LOEWE een nieuwe tv geintroduceerd, de bild i en bild c. Deze worden geleverd met een afstandsbediening die niet dezelfde code heeft als de eerdere LOEWE tv's, waardoor mijn KPN afstandsbediening niet meer werkt voor aan/uit en volume. Eerdere antwoorden op dit forum hebben slechts betrekking op de oudere Loewe modellen. Volgens LOEWE is KPN op de hoogte gesteld. Mijn vraag is of KPN al nieuwe code's heeft zodat ik de KPN remote kan koppelen en deze prachtige nieuwe tv weer met 1 afstandsbediening kan bedienen.

Hoi Marinus Peter. 


 Ik ben heel blij met jou gevonden oplossing. 
Heb inmiddels ook een Lotus 2 aan geschaft, de c bild 43 i is helemaal Toppie ! 
( dus nu nog maar 1 afstandbediening )

Groet Jan. 
 

 


Hallo Jan

Fijn te horen, dat dit ook de oplossing voor jouw Loewe C bild 43 tv is.

Mvg Marinus


Nu heb ik nog een vraag is er een functietoets beschrijving van deze infrarood afstandsbediening? Scheelt een hoop gepuzzel! 


Hallo,

Ik heb deze speciale  afstandsbediening LOtus L2 via mijn EP winkel bij Loewe laten aanschaffen en heb de afstandsbediening  verbonden met TV en KPN Arris kastje. Een functietoetsbeschrijving was er niet bij, maar eigenlijk is dat dezelfde als KPN levert bij hun Arris kastjes te vinden bij: 

https://www.kpn.com/service/handleidingen-en-software.htm

Ik hoop je geholpen te hebben, Marinus


Dank je wel, heb de pagina geprint, ga het rustig uitproberen.

Goed weekend!]


Mijn tv we by loewe 43 wil ik koppelen aan de arris  vip 5202 maar helaas nummers geprobeerd: 005 ,092,180,186,818,6,190,381,448,771

iemand een idee wat wel werkt of is er een alternatief 

welke? Waar te verkrijgen 

graag ideeën 

 

groet

Rieks


Hoi, @rieksl . De door kpn geleverde afstandsbediening kan niet gebruikt worden met de Loewe Bild televisies.

of is er een alternatief

Je kunt via je Loewe dealer een afstandsbediening verkrijgen waarmee het wel kan (televisie en ontvanger). Zie ook het ‘antwoord’ van dit topic.


Dank voor de reactie 

op naar de dealer

 

Rieks