Skip to main content

Aangezien de leverancier van Badkamer TV SplashVision de juiste code bieden - om de afstandsbediening van KPN TV+ (type T4HU2115) te koppelen aan de ESI-22 Smart Led TV - ben ik zelf gaan uitproberen en uiteindelijk uitgekomen op code 342.

Deze code werkt bij deze tv voor: aan/uitschakelen, mute en volumeregeling.

Goed dat je die code hebt gevonden.

Maar ik begrijp dat je de tv ontvanger TV+ / DIW7022 hebt aangesloten. Waar heb je die weggestopt.

Via Google vind ik ook dat ie “Google-TV” heeft. Dan kan je via de App Store de itv app downloaden.

Ik ben nooit lang genoeg in de badkamer om een heel programma te zien. Zelfs het nieuws is al te lang. Hooguit in bad een kwartiertje. 


Goed dat je die code hebt gevonden.

Maar ik begrijp dat je de tv ontvanger TV+ / DIW7022 hebt aangesloten. Waar heb je die weggestopt.

Via Google vind ik ook dat ie “Google-TV” heeft. Dan kan je via de App Store de itv app downloaden.

Ik ben nooit lang genoeg in de badkamer om een heel programma te zien. Zelfs het nieuws is al te lang. Hooguit in bad een kwartiertje. 

Peter als de DIW7022 hetzelfde is als KPN TV+ box dan klopt dat.
Bij mij zit deze in de ruimte achter de TV, maar binnen bereik.
En ja, ik heb ook de iTV app op de TV staan en initieel gebruikt. Het nadeel hiervan is dat - nadat ik de Splashvision aanzet - ik eerst de app moet opstarten eer ik TV kan kijken. Ontvanger aangesloten met HDMI werkt direct.