Skip to main content

Ik wil de afstandsbediening van mijn Philips smart TV met serienummer 7805 koppelen met interactieve TV van KPN. Dit omdat het kastje van mijn interactieve TV (Arris VIP2952) in de nieuwe opstelling achter mijn TV verwerkt is en zodoende niet te bedienen is. Is hier een oplossing voor?

Ik vrees dat het niet direct mogelijk is om de afstandsbediening van de Philips tv zelf te koppelen met het kastje van KPN. Het kastje in kwestie is dus helemaal uit het zicht geplaatst en niet meer te bedienen met de afstandsbediening van KPN zelf?


Klopt Remco. Is er een andere oplossing? Is het kastje van de interactieve TV bijvoorbeeld uit te breiden met een sensor die, eventueel met een bedrade verbinding, wel door de KPN-afstandsbediening van de interactieve TV bereikt kan worden? 


Met dit type kastje heb ik dan niet direct een vanuit KPN ondersteunde oplossing. Als je dit kastje wil houden dan zou de IR-sensor moeten worden verlengd. We hebben trouwens op dit moment ook KPN TV+ waarbij de ontvanger uit het zicht geplaatst kan worden. In dit topic kun je daar ook alles over nalezen en voor verder advies kun je ook altijd even bellen met 0800-0402. 


Hallo @PvP6705 ,

Mogelijk wil je jouw abonnement uitbreiden met het 4K-pakket? Dat kost 2,50 per maand extra en dan krijg je de Arris 5202-0ntvanger. Die ontvanger werkt met Bluetooth en dan is de kans groot dat het wel gaat werken. 
 

Regel dat 4K-pakket via MijnKPN of bel zo vanaf 8.00 met 0800-0402.Â