Skip to main content

Wij hebben  een nieuwe philips tv gekocht en nu heb ik de tv gekoppeld aan de kpn afstandbediening en kan ik van zender veranderen, alleen reageert het geluidsvolume niet.

Wie heeft hier ervaring mee en weet de oplossing?

Hallo @Helius ,

Welke kpn afstandsbediening heb je?

 


Volgens mij die linksboven met een zwarte achterkant.


probeer dit eens

Probeer dit dan met deze code's:

 


Wij hebben  een nieuwe philips tv gekocht en nu heb ik de tv gekoppeld aan de kpn afstandbediening en kan ik van zender veranderen, alleen reageert het geluidsvolume niet.

Wie heeft hier ervaring mee en weet de oplossing?

 

 

probeer dit eens

Probeer dit dan met deze code's:

 

 

Zenders veranderen etc. doet de AB via de KPN tv decoder (niet via de tv).

Zie antwoord @martijn197108 en zie ook hier.  en klik op de AB die je hebt.

Welke KPN tv decoder heeft u? 


Heren,

De truck is gelukt.

Hartelijk dank voor jullie adviezen.


Ik krijg de nieuwe afstandsbediening ook niet gekoppeld. Heb inmiddels alle bovenstaande adviezen geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Aan en uitzetten tv en volume werken niet…

Het gaat ook om een Philips tv


Ik krijg de nieuwe afstandsbediening ook niet gekoppeld. Heb inmiddels alle bovenstaande adviezen geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Aan en uitzetten tv en volume werken niet…

Het gaat ook om een Philips tv

Ook eens de afstandsbediening gereset en daarna alle codes geprobeerd?

reset doe je door rood+blauw en daarna OK in te drukken.

Je hebt wel deze afstandsbediening toch?

 


Ja dat idd de afstandsbediening. Het lukt mij nog steeds niet... Moet ik na elke code resetten? 


Ja dat idd de afstandsbediening. Het lukt mij nog steeds niet... Moet ik na elke code resetten? 

kan je 692 en 701 nog proberen?


Lukt ook niet:rolling_eyes: ​​​​​​... 


deze dan:

690,692,693,694,703,695

Anders zijn mijn ideeen op.

@PeterG ,weet jij nog wat?


...en daar ben ik, @martijn197108 :grin:

MelissaDjo. Met alle Philips tv's i.c.m. de T4H afst.bed. heb ik met code 566 volledige ondersteuning. Tenminste: op de tv functies die ondersteund worden: tv aan/uit, volume/mute en zelfs bronkeuze werkt.

Doe dit:

Druk éérst de source knop in en direct daarna ook de OK knop. Houd ze samen enkele seconden ingedrukt totdat de rode led brandt.
Typ code 566 in (niet té snel) en dan de OK knop nog even ter bevestiging.

Op mijn Philips werkt het dan prima met de nieuwe afst.bed.

 

Ohja, Martijn: Las ik nou elders dat je nog een pc met Windows XP op internet gebruikt??? Foei! XP krijgt al sinds april 2014 geen beveiligings updates meer en wordt ook door virusscanners niet meer ondersteund. Zo lek als een mandje!!


Ohja, Martijn: Las ik nou elders dat je nog een pc met Windows XP op internet gebruikt??? Foei! XP krijgt al sinds april 2014 geen beveiligings updates meer en wordt ook door virusscanners niet meer ondersteund. Zo lek als een mandje!!

heeeeel soms nog,

Het is een reserve ding.Ik heb wel meerdere keren het forum gedaan omdat ik een langer verhaal moest typen(en op de telefoon gaat dat niet zo goed bij mij….).Toen was mijn nieuwere laptop defect namelijk.

Toen stonden er nog geen gegevens in mijn profiel en ik heb mijn wachtwoord gewijzigd dus ik hoop dat het goed gegaan is…

En natuurlijk,Bankzaken i.o.d doe ik er nooit op.