Skip to main content

Goedendag, ik heb een set adapters MT2263 en probeer een DVS 1200 hieraan te koppelen. Dat lukt niet. Komt dat door dat deze niet te koppelen zijn? Op de site van KPN worden alleen DVS 200, 650 en 1200 genoemd.

Alvast bedankt en groeten,

Martin

Volgens mij is de oude MT2263 niet te koppelen met de nieuwe DVS 1200, in de MT2263 zit eigen KPN firmware en de 1200 Devolo firmware,


Dank Doornekamp33. Dan moet ik ook een nieuwe set DVS1200 kopen. 


@Martin66a Van harte welkom op ons forum Martin!

Fijn dat @Doornekamp33 je al op weg geholpen heeft 🙂 De types van de Draadloze verbindingsset die je noemt zijn inderdaad de types die wij leveren (of hebben geleverd, wat de oudere types betreft) en die we dus ondersteunen. Devolo is de fabrikant, je kunt een poging doen om contact met Devolo op te nemen en te kijken wat zij ervan zeggen. Als dat niet lukt of onverhoopt nergens op uit draait, dan kan je inderdaad overwegen om een nieuwe Draadloze Verbindingsset te bestellen in onze webshop. Laat het gerust weten als je vragen hebt, we horen ook graag hoe het afgelopen is.


Dank Alexandra, ik heb een nieuwe set dvs 1200 gekocht en het werkt goed. Groeten Martin66a