Ik heb sinds deze week de DIW7022 tv+ ontvanger en ben hier vooralsnog erg tevreden mee. Alleen heb ik af en toe last van kort wegvallend geluid, meestal maar 1 of 2 seconden. Nu heb ik alle artikelen voor zover mogelijk op dit forum hier over gelezen maar kom er nog niet uit wat in mijn geval de oplossing zou kunnen zijn. Dit is mijn situatie: Het modem is met een ethernetkabel direct verbonden met de tv ontvanger en de meegeleverde ultra high speed hdmi kabel loopt direct van de ontvanger naar de tv. Ik heb een oude Sony Bravia tv uit 2009 en maak geen gebruik van een soundbar. Ik heb de ontvanger als volgt ingesteld: Multicast met de beste beeldkwaliteit aangevinkt, automatisch de beste resolutie ( dit geeft bij mij 1080P@50 ) en SDR instelling geselecteerd. De geluidskwaliteit stond eerst op automatisch en later heb ik dit veranderd in Dolby audio wordt omgezet in stereo PCM standaard. Deze twee geluidsinstellingen loste het probleem niet op en nu heb ik de instelling veranderd in Passtrough. Vanavond moet ik even kijken of dit geholpen heeft. Heeft iemand nog andere suggesties? Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.