Skip to main content

ondervind dit ook nadat “oude box” bij aansluiting glasvezel op modem/router in kamer werd omgeruild voor de vip5202. Ik zie “drops’ bij glasvezel kanalen 661 t/m 670. KPN twijfelt aan HDMI kabel maar die is intussen vervangen.. Het lijkt er op als of in het menu instellingen bij beeldscherm niet de juiste resolutie wordt geaccepteerd terwijl ik toch een echt 4K TV heb van Philips (is nu TP vision Taiwan geworden).

 

Admin: afgesplitst, eigen topic aangemaakt voor jouw vraag

 

 

Welkom terug! Wat heb je bij beeldscherminstellingen staan, @hrrstrhs? En is deze tv ontvanger rechtstreeks bekabeld aangesloten op de Experia Box of ziet er wellicht iets tussen?

Zou je ook je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik hier even meekijken.


rechtstreeks bekabeld via officiële KPN router! Beeldscherminstelling 1050p/50hz geeft beste beeld.

Alle andere instellingen (waaronder UHD/30hz !) slechter. - UHD/50 hz en 60hz accepteert Philips TV niet.

TV is gecheckt via garantiepagina Philips (typenummer aankoopbon en serienummer): het is 4K!

Wat ik vreemd vind dat u een lagere resolutie heeft gemeten tijdens ons telefonisch contact.

Ik bel u a.s .vrijdagochtend even (heb nummer en code in SMS). vr.gr..


rechtstreeks bekabeld via officiële KPN router! Beeldscherminstelling 1050p/50hz geeft beste beeld.

Alle andere instellingen (waaronder UHD/30hz !) slechter. - UHD/50 hz en 60hz accepteert Philips TV niet.

TV is gecheckt via garantiepagina Philips (typenummer aankoopbon en serienummer): het is 4K!

Wat ik vreemd vind dat u een lagere resolutie heeft gemeten tijdens ons telefonisch contact.

Ik bel u a.s .vrijdagochtend even (heb nummer en code in SMS). vr.gr..

 

Dank voor je reactie en het invullen van je profiel, @hrrstrhs. Ik zie dat er inderdaad al een technische melding loopt. Van daaruit heb je ook die sms met nummer en code gekregen. Dan is het ook het handigst om op die manier dit verder af te handelen want dan zit je direct bij de juiste mensen :)