Skip to main content

Beste,

Mijn tv abonnement is verlopen, maar ik kreeg een brief dat de korting van ziggo sport totaal met 1 jaar gratis zou krijgen als ik het niet zou opzeggen. Maar ik zie op mijn factuur dat de korting niet toegepast is. Kunnen jullie deze fout corrigeren?

 

@Akaashvishaal 

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Het beste kan je, gratis, 0800-0402 bellen. 


Hi @Akaashvishaal, welkom op ons forum. 

@Akaashvishaal

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Het beste kan je, gratis, 0800-0402 bellen. 

Is het hiermee gelukt? Anders kijk ik graag met je mee. Zou je in dat geval een screenshot/foto van die brief hier willen plaatsen? Dan weet ik ook waar het precies om gaat.


Hi!

Het is nog niet gelukt.. 

 


Duidelijk, zou je hier ook een foto van de brief willen plaatsen die je hebt gekregen? Want in de bevestiging zie ik dat er een andere korting is toegepast, namelijk die van 12 maanden op je gehele abonnement.


Ik heb de brief niet meer.. maar als het met de korting 12maanden €35,- is, plus met de ziggo sport pakket €15,- erbij.. dan moet mijn factuur uitkomen op €50,- ? Maar op mijn factuur staat €66,-


@Akaashvishaal 

Welke producten met bedrag staan er allemaal op de factuur? 


 


@Alex_P 

 

Kan jij dit voor @Akaashvishaal nakijken? 


Dat kan ik nakijken, ik ken echter deze aanbieding niet die deze kortingen beide combineert, vandaar mijn vraag naar de brief. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?