Skip to main content

Mail van KPN:

Zet het zenderpakket of de extra dienst aan. De actieperiode start meteen
• Na 3 maanden betaal je de normale prijs óf kun je het pakket zelf weer uitzetten
• 2 weken voordat de actieperiode afloopt, krijg je van ons een herinnering.

Gedaan. Pakket stond meteen voor de gewone prijs in mijn abonnement. Komt dat vanzelf goed?

 

Ik heb deze vraag ook. Is er al antwoord gekomen?


Hoi @Reacher, en @Afstandbediening d3. Ik kijk graag even mee!
@Reacher ik zie dat bij jou het standaard zenderpakket is aangezet zonder enige korting. Daar lijkt iets niet helemaal goed te gaan. Daar zal ik even achteraan gaan. Kun je eens een screenshot sturen van de mail waarin deze korting aangeboden werd?
@Afstandbediening d3  bij jou zie ik helemaal geen nieuwe zenderpakketten aanstaan. Wanneer heb je deze aangezet? Is hij ook al actief op je TV?


Dit is de mail die ik kreeg:

*admin: mailadres verwijderd uit afbeelding


Bedankt @Reacher, ik stuur je even een privébericht!


Bij ons dezelfde mail. Maar krijg het ook niet voor elkaar. 

KPN misschien is het mogelijk om in dit forum te reageren en niet in een privebericht. Waarschijnlijk zijn er meer mensen met dezelfde vraag.


Niet alle pakketten zijn gratis. Bij ziet het er zo uit:

Hoe bij jullie?


Klopt, niet alles is gratis, sommige met 3 maanden 50% korting.

Ik heb voor het 3 maanden gratis opnemen pakket gekozen.

Ik kon ook nog kiezen voor 3 maanden gratis KPN-veilig.

Staat allemaal overduidelijk in de mail of via de links die daar in staan, gewoon goed lezen.

:thinking:

 


Eigenlijk is het wel jammer da videoland/film1/kids niet gratis is. Ik bedoel ... juist die pakketten zijn in december leuk. Wat moet je nou moet een voetbalpakket tijdens de kerstdagen? Niets toch?


Verdorie, gewoon niet op zitten letten! Ik zie het nu ook. https://mijn.kpn.com/classic/#/tv-internet-bellen/producten Sommige wel en sommige niet graties. Dank allen!.


Probleem opgelost. Er was een storing.


Hoi @Reacher, en @Afstandbediening d3. Ik kijk graag even mee!
@Reacher ik zie dat bij jou het standaard zenderpakket is aangezet zonder enige korting. Daar lijkt iets niet helemaal goed te gaan. Daar zal ik even achteraan gaan. Kun je eens een screenshot sturen van de mail waarin deze korting aangeboden werd?
@Afstandbediening d3  bij jou zie ik helemaal geen nieuwe zenderpakketten aanstaan. Wanneer heb je deze aangezet? Is hij ook al actief op je TV?

Hallo, dank voor de reactie. Ik heb wat verder op het forum gekeken en kwam erachter dat je korting maar voor een bepaald aantal zenderpakketten geldt. Blijkbaar niet op diegene ik ik zou kiezen.