Skip to main content
Beantwoord

Korting op Netflix waar zie ik dat?

• May 26, 2020
  • 2 reacties
  • 1967 keer bekeken

Hi, ik heb sinds kort een mobiel abonnement bij kpn. En daar zou een korting van €5 voor Netflix bij zitten… waar vind ik dit terug? Wordt dat maandelijks bij Netflix van het abonnement afgehaald? 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Dovanderplas,

Dit kun je zien bij abonnement wijzigen, hier staat onder de pakketnaam een oranje regel : Entertainmentkorting -€5,00. De korting wordt niet letterlijk toegepast op Netflix, maar je krijgt eenmalig 5 euro korting op je pakket als je een Husselvoordeel toevoegt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • May 26, 2020

Hallo @Dovanderplas,

Dit kun je zien bij abonnement wijzigen, hier staat onder de pakketnaam een oranje regel : Entertainmentkorting -€5,00. De korting wordt niet letterlijk toegepast op Netflix, maar je krijgt eenmalig 5 euro korting op je pakket als je een Husselvoordeel toevoegt. 

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • May 28, 2020

Hey @Dovanderplas, welkom op het KPN forum. Goede vraag! 

De korting wordt verwerkt op je Internet en TV factuur van KPN. Je ziet het zoals Chris het heeft weergegeven op je rekening :)

Hallo @Dovanderplas,

Heb je nog vragen? Stel ze ons gerust :)