Skip to main content

Over 4 maanden ga ik verhuizen mijn abonnement loopt sinds 2016 nog steeds door.

waarom is overstappen naar een andere provider interessanter voor mij waarom doet kpn niet aan klantenbinding? Met de kortingen op een nieuw abonnement bij verhuizen? 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @George III ,

KPN geeft maar eenmalig een korting aan klanten. KPN Schrijft daarover:

 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap dat je veel liever iets gratis krijgt dan dat je er voor moet betalen. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening :) 


Vraag heb ik dan wel recht op de nieuwste apparatuur?

nu valt vaak de WiFi .

een versterker is niet van toepassing we gaan van 100m2 naar een nieuwbouw 80 m2 appartement?

GeorgeIII


KPN schrijft daarover : 

Altijd de meest geschikte hardware

Voor de beste ervaring tijdens het internetten en tv-kijken. In de bevestiging van je verhuizing kun je precies lezen wat jij met je KPN apparatuur moet doen, meenemen of terugsturen.

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm

Ik adviseer jou om de verhuizing ruim op tijd (zeg ongeveer 5 weken van te voren) telefonisch te regelen via 0800 - 0402. Je kunt dit onderwerp dan telefonisch ter sprake brengen. Ik vermoed dat als de apparatuur al wat ouder is, ze dan niet moeilijk doen over nieuwe apparatuur.