Skip to main content

Al vele maanden is het te betalen bedrag op mijn facturen gelijk. Deze maand was de korting op het pluspakket niet correct. In plaats van een korting van 9,99 was het nu een korting van 2,99. Ik heb aan de abonnementen niets veranderd! Hoe kan dit en hoe wordt dit gecorrigeerd?

Groet,

CJB44

Goed dat je de vraag hier neer legt, @CJB. Begrijpelijk dat je wilt weten waar je voor betaalt. Op je factuur zijn de kosten nader gespecificeerd. Ik raad je aan om de factuur en specificatie (tweede en verdere pagina's) eerst even te bekijken. Je factuur vind je via MijnKPN. Kom je er hiermee toch niet uit, dan kijk ik uiteraard graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn uiteraard alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo Denise,

  Ik heb de gegevens in het profiel aan gevuld. Tevens kan ik je melden dat ik altijd op de 2e en verdere pagina’s kijk, vooral naar de kosten van eventuele gesprekken. Bij de laatste factuur is alles op de 2e pagina gelijk aan wat op eerdere facturen staat. Ik heb ook geen aanpassingen van mijn abonnementen gedaan. Ik kijk uit naar de oplossing. Dank zover voor je hulp.

 

Groet,

CJB


Bedankt! Ik heb de jouw abonnement en de factuur in kwestie erbij gepakt. Op de factuur staat dat de korting op het Pluspakket loopt tot en met 3 mei, vandaag dus. Maar als ik jouw abonnement bekijk, dan zie ik hier gewoon het Pluspakket gratis aanstaan in verband met KPN Compleet. Ik vertrouw er dan ook op dat de korting voor de rest van de maand op de volgende factuur verrekend zal worden.


Ik zal het nauwlettend controleren en kom met een bericht terug als het niet goed is verrekend!

Groet,

CJB