Skip to main content

Beste,  ik heb vandaag het Pluspakket toegevoegd aan mijn tv abonnement. Op de site staat dat er dan 5 euro korting wordt gegeven op het internet pakket, echter in het nieuwe overzicht wat ik heb gekregen staat dit niet vermeld. Hoe kan dit?

Hoi @Mlees ,

Het kan zijn dat het even duurt voordat het zichtbaar is. 
 

De regel is trouwens net iets anders: Je ontvangt 5 euro korting op het pluspakket en dus niet op jouw internet-abonnement. 
 

Dit zijn de voorwaarden: 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 


Hallo @Mlees,

Je krijgt inderdaad niet echt korting op het pluspakket maar 5 euro korting op je internet pakket. 
@Noordzee Mlees had het wel goed. 😉 Heeft met bepaalde marketing te maken. 
Als het goed is moet het zo weergeven worden :

 


@ChrisWissink

Wat raar dat dit kennelijk op verschillende plaatsen van de website anders vermeld wordt. Want mijn verhaaltje is ook afkomstig van de website. 
 

Maar hoe dan ook : Uiteindelijk ga je vijf euro korting krijgen op jouw totale kosten.  


En dat is nu net het vreemde chriswissink want ik krijg nergens 5 euro korting op. Vandaar ook mijn reactie/vraag


Hallo @Mlees,

Heb je het al wel allemaal aangemeld dan?  


Reageer