Skip to main content

Net gebeld met KPN klantenservice.

Wij hebben een alles-in-1 abo en daarnaast 2 keer sim only.

Mijn vraag was of er kortingen zouden wegvallen of andere factoren waardoor alles-in-1 duurder zou worden als we stoppen met allebei de sim only abo’s.

2x (KPN Messaging Sim Only Bel en Sms Gratis Onderling Bellen
KPN Compleet - 5 euro Mobiel Korting KPN Compleet - Dubbel Zoveel Data KPN Messaging 150 minuten).

Het antwoord was dat gratis onbeperkt bellen wegvalt. Dat lijkt me nogal logisch als je dat opzegt.

En verder zou de korting op Netflix wegvallen???

We betalen nu 10,99 euro (dus gewoon normale bedrag van Netflix) en volgens KPN zou dat dan 16 a 17 euro worden?

Volgens mij word ik nu toch wel bedonderd? KPN mag toch alleen het Netflix bedrag doorberekenen op hun facturen? KPN mag daar toch geen kosten voor berekenen?

Hoe zit dit???

U betaalt dezelfde prijs als direct bij Netflix.


Als je stopt met de mobiele abo's bij KPN vervalt het gratis zenderpakket (ESPN / Pluspakket). Dat kun je dan evt. wel weer tegen betaling afnemen. Dat is dan voor ESPN (momenteel) 12,99 en Pluspakket 9,99 (A-i-1 prijs).

Korting op Netflix? Dat is er helemaal niet.

Je hebt het Netflix abo van 10,99. Dat houdt in dat je HD kunt kijken op maximaal 2 devices tegelijk.

Netflix heeft 3 abonnementen:

7,99 SD 1 scherm tegelijk
10,99 HD 2 schermen tegelijk
13,99 4k 4 schermen tegelijk

Aan jouw de keuze.


Bedankt voor jullie antwoorden. Nogal raar dat ik daar meer aan heb dan een medewerker van KPN zelf. Ben anders gewend bij KPN. Enfin, ik weet nu genoeg, nogmaals dank.