Skip to main content

Dag,

Bij mijn hussel abonnement heb ik een jaar lang gratis videoland. Alleen als ik hem aan wil zetten bij mijn kpn geeft hij deze korting niet weer en zou ik per maand 8.99 moeten betalen. Hoe kan ik controleren of dit klopt? (ik heb ook een jaar plus pakket, daar staat keurig vermeld dat ik 0 euro betaal).

Goedemorgen @Icefarmer! 

Ik begrijp dat je een jaar lang gratis het zenderpakket Videoland aangeboden hebt gekregen, maar dat er geen korting wordt weergegeven in MijnKPN. Gaat dit om een abonnement wat onlangs bij ons gestart is? Zo ja, dan kun je het zenderpakket niet zelf toevoegen met deze korting. Dat had door ons al geactiveerd moeten worden, bij de start van het abonnement (bij het Pluspakket is het zo te lezen wel goed gegaan) en dat doen wij op basis van jouw orderbevestiging. Staat het zenderpakket Videoland ook voor 12 maanden gratis genoemd in jouw bevestiging?

Als je het goed vindt, kijk ik graag met je mee. Als jij je klantgegevens invult in jouw Forum profiel, dan kan ik jouw klantgegevens erbij zoeken: graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant. 
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik met je kan meekijken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!