Skip to main content
Dag KPN,



Maandelijks word ik voor 22 euro gecharged terwijl ik nooit een tweede ontvanger heb mogen ontvangen. Dit had ik met het oude pakket wel (kaart en ontvanger), maar als ik het goed begrijp zou ik nu twee ontvangers moeten hebben. In het pakketje wat ik op had gehaald zat er maar één, waardoor ik er vanuit ging dat ik ook maar voor één wordt gecharged. Dit blijkt niet het geval.



Lijkt me dat ik dus wel recht heb op de tweede ontvanger. Kan dit bezorgd worden svp?



Groetjes,



Sander Knaapen



Adnin: reactie afgesplitst naar eigen topic

@SanderKnaapen

Wil je de tweede? Je blijft dan € 22 betalen. Of wil je liever door met één. Het wordt dan € 17.



Beiden kan een moderator (KPN-er) voor je regelen.

Zou je daarvoor vast wat gegevens in je forumprofiel willen invullen, indien nog niet gedaan.

Naam, postcode, huisnummer, klantnummer Digitenne.

En het CAS nummer v.d. ontvanger die je wel hebt. Dat kun je onder Pers. opmerkingen zetten.

Deze gegevens i.h. profiel zijn allemaal niet openbaar in te zien. Alleen voor mods en jouwzelf.
Ha @SanderKnaapen, welkom! Top dat je je profiel al aangevuld hebt 🙂. De oude ontvanger met bijbehorende smartcard stond er nog in. Deze heb ik eruit gehaald en de kosten over juli t/m oktober, 20 euro, gecrediteerd. Deze worden op de volgende factuur in mindering gebracht. Excuses voor het ongemak!
Dag PeterG,



Ik zou inderdaad graag een tweede willen ontvangen, daarmee mag ik het maandelijkse bedrag op €22,- blijven staan. Volgens mij zijn alle gegevens aanwezig in mijn forumprofiel. Hopelijk komt het zo goed!



Dank voor de snelle reacties, topservice!



Groetjes,



Sander Knaapen
Die vijf euro extra zouden dan pas gaan gelden per de datum dat je daadwerkelijk een tweede ontvanger in bezit hebt.



Marcia kan die tweede ontvanger ook voor jou regelen.
@Marcia_

I.p.v. de oude met smartcard, die het niet meer doet en door jou er uit gehaald is, zou SanderKnaapen graag een tweede DVB-T2 ontvanger willen gebruiken. zie hier.



P.S. Sander

Digitenne-ontvangers zijn landelijk te gebruiken. Bij verplaatsen naar andere regio hooguit opnieuw zenders inscannen (uitgebreid zoeken).
Yes, wordt geregeld. Een nieuwe komt jouw kant op. Je ontvangt hier ook nog een mail over. Mochten we nog iets anders voor je kunnen doen, weet je ons te vinden!