Skip to main content

Ik heb per 6 oktober een extra HD tv-ontvanger en krijg er nu 2 extra in rekening gebracht. Hoe krijg je contact met KPN om dit te corrigeren

Is dat fout dan? Als u een extra ontvanger heeft, dan is het toch logisch dat u daar ook voor moet betalen? 


Een echte Slimmerik, als je 1 extra ontvanger krijgt is het dan logisch als je voor 2 extra moet betalen.

Begrijp niet zo goed waarom jij je tijd hier verspilt als het lezen van de vraag nog teveel moeite is.


Hallo @BertSattler, welkom op het forum!

Allereerst wil ik je vragen om de toon van je berichten vriendelijk te houden. Op dit forum is het de bedoeling dat de forumleden elkaar helpen en ik denk dan ook dat de reactie van @Nick83 met goede intenties was. :blush:

Door drukte op het forum reageer ik later op jouw topic dan ik zou willen. Heb je inmiddels al via een andere weg contact gehad en is het opgelost, of loopt dit nog steeds? Je kunt op meerdere manieren contact met ons krijgen. Je kunt ons elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis bellen via 0800 0402. Je kan ook via onze contactpagina een chat starten door op de tegel ‘Televisie / Digitenne’ te klikken, vervolgens klik je (de onderste optie) ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’ aan. Als je daarna een stukje naar benden scrolt krijg je de optie om een chat te starten. 


@BertSattler Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer