Skip to main content

Ik heb een alles in 1 pakket met 2 gratis HD tv-ontvangers. Toch wordt er al heel lang 5 euro per maand in rekening gebracht voor een HD tv-ontvanger, terwijl ik er maar 2 heb. Kan dit worden gecorrigeerd?

Hoi @jdekleijn. Ik heb jouw Alles in 1 Instap abonnement bekeken. Ik zie in onze systemen dat je op dit moment 3 tv-ontvangers afneemt. De eerste twee zijn gratis en daar is één aan toegevoegd voor een bedrag van €5,- p/mnd. Dat is inderdaad vreemd, want in ons technische systeem zie ik dat er op jouw adres twee ontvangers zijn aangemeld op ons netwerk. Ik heb de "derde” tv-ontvanger voor je verwijderd uit jouw abonnement. Waarschijnlijk ontvangt je een mail of brief waarin wordt gevraagd om de ontvanger retour te sturen. Deze mail/brief mag je negeren. 


Dank voor uw snelle en adequate reactie. Ik betaal dus al heel lang te veel. Kan dit worden gecompenseerd?


Ik heb ook Alles-in-1 Instap, en daar zit maar 1 gratis ontvanger bij. En ik heb ook een 2de ontvanger voor 5 euro per maand.

Maar @Vikash Dat zal wel weer een andere versie zijn van hetzelfde abonnement ofzo?

@jdekleijn mag ik vragen wat u betaalt voor Alles-in-1?


@Nick83 dat klopt. @jdekleijn heeft een ouder abonnement en is anders opgebouwd. 


@Nick83 dat klopt. @jdekleijn heeft een ouder abonnement en is anders opgebouwd. 

Heerlijk fijn, dezelfde naam voor verschillende abonnementen...