Skip to main content
Beantwoord

Kosten Netflix maand juni nog niet ontvangen

  • July 23, 2020
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

In juni is ongevraagd een Netflix abonnement van mijn rekening afgehaald van 7,99 euro. Ik heb dit gemeld en het bleek een fout te zijn. Via een collega van KPN formulier ingevuld en dat zou betekenen dat ik het geld terug krijg. Hoe staat het daarmee voor want ik heb niets meer gehoord..

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Kikisan. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken waarom je dit bedrag nog niet hebt ontvangen. Kun je daarvoor jouw gegevens achterlaten in je KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dat hebt gedaan? Dan zoek ik het voor je uit!

Het is alweer een tijdje geleden en ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten in je KPN Forum. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg al verder geholpen bent. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Kikisan. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken waarom je dit bedrag nog niet hebt ontvangen. Kun je daarvoor jouw gegevens achterlaten in je KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dat hebt gedaan? Dan zoek ik het voor je uit!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 19, 2020

Hoi @Kikisan. Welkom op het KPN Forum. Ik zal voor jou uitzoeken waarom je dit bedrag nog niet hebt ontvangen. Kun je daarvoor jouw gegevens achterlaten in je KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dat hebt gedaan? Dan zoek ik het voor je uit!

Het is alweer een tijdje geleden en ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten in je KPN Forum. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg al verder geholpen bent. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 19, 2020

Het is mij belooft deze maand dit in de kosten in mindering te brengen. Ben benieuwd. Bedankt voor je reactie.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Dan ga ik er vanuit dat dat zal gaan gebeuren. Als dat niet het geval is, dan weet je mij te vinden. Graag gedaan! :blush: