Skip to main content

Ik heb enige maanden geleden een Digitenne ontvanger aan mijn pakket toegevoegd. Toen werd er aangegeven dat bij een tweede ontvanger het opneempakket gratis zou zijn, echter er wordt mij toch nog kosten voor het opneempakket in rekening gebracht. Wilt u dit nagaan en corrigeren. 

Hoi @Marten1946, dat werd mij destijds ook gezegd vanuit KPN webcare via Twitter.

Maar helaas blijkt nu net de Digitenne hier toch niet onder te vallen.

De teleurstelling, ook om de verkeerde informatie vanuit KPN, was best aanwezig hier. 

Wel geldt een gratis opnemen pakket wanneer je een tweede interactieve ontvanger hebt â €5,-. 


Bij digitenne kun je helemaal niet opnemen. Opnemen kan alleen bij interactieve tv.


Bij digitenne kun je helemaal niet opnemen. Opnemen kan alleen bij interactieve tv.

Ook dat, ik weet alleen niet welke ontvanger @Marten1946 nog meer heeft aangezien er over een 2e ontvanger wordt gesproken. 


Hallo @Marten1946. Het is zoals @Anneke-Anna al aangeeft enkel van toepassing als je 2 digitale tv-ontvangers voor interactieve televisie in bruikleen hebt. Digitenne valt hier helaas niet onder.


Oké, vraag beantwoord.