Skip to main content

Mijn dochter belde KPN omdat haar tv-niet werkte. De tuner tussen expediabox en tv startte niet op maar bleef hangen op 70%.

Ze werd vervolgens 45 minuten aan de lijn gehouden omdat de servicemedewerker steeds iemand moest consulteren. Dit alles leidde tot niets en ze zou teruggebeld worden wat echter niet is gebeurd. Kortom ze moest het zelf uitzoeken. Nu wordt ze wel geconfronteerd met een belkostenrekening van 44 euro, jawel 44 euro. KPN weet de klant dus goed op kosten te jagen maar service verlenen ho maar.

Ik verzoek u dus vriendelijk dit bedrag niet in rekening te brengen. Haar mobielnr kunt u bij mij navragen.

 

Vreemd. Ik weet niet wat voor nummer u heeft gebeld maar het telefoonnummer van kpn is al jaren gratis. 0800-0402 waarschijnlijk heeft ze gebeld via een duur belbedrijf. Meestal doe je dat maar één keer.


Er  staat inderdaad een vreemd nummer bij 0906177509? Zij heeft geen idee wat dit voor nr is. Er staat servicenr-Dienst bij.


0906 zijn inderdaad de dure service nummers van bedrijven die een slaatje uit de mazen in de wet slaan door jou via hun te laten bellen en betalen voor de tussendienst, KPN is er volgens mij zelf ooit mee begonnen met 1888 dat nog steeds bestaat overigens en de tarieven ook slinks op een ander tabblad staan.

 

1888 Nummerinformatie

Het opvragen van een telefoonnummer bij 1888 Nummerinformatie kost 100 cent per minuut (plus uw gebruikelijke belkosten). Dit tarief geldt ook als je je laat doorverbinden en vervolgens voor de gehele gespreksduur.
Als je mobiel belt kan je een gratis SMS ontvangen.