Skip to main content

Was aan het kijken op Mijn KPN en kwam onder meer terecht bij “Kosten straks p/mnd”.

Zag daar tot mijn schrik staan onder het kopje “Verwijderde opties”:HD tv ontvanger gratis. De gratis tv ontvanger staat nu bij “Maandelijkse kosten” voor een bedrag van €5, dus ineens niet meer gratis. Volgens mijn abb heb ik recht op 2 gratis tv ontvangers.

Wat betekent bij Mijn KPN, Kosten straks? Ik heb helemaal niets  gewijzigd en geen opdracht gegeven om Opties te verwijderen? Wat is hier aan de hand?

 

Waarschijnlijk niets aan de hand. Bij mij klopt het daar ook niet. Controleer de faktuur.


Bedankt voor de snelle reactie. Zal de factuur nu zeker goed in de gaten houden.


@maxim bij het oude abonnement Alles-In-1 instap is een tweede ontvanger niet gratis. Want dat was altijd 1 tv ontvanger geweest, en de tweede is dan € 5,- per maand. Dan begrijp ik niet dat je de tweede gratis had, ik hoop dat KPN dit eens kan uitleggen wat hier precies gebeurd is. 🤔


@maxim 

Mogelijk zit je nu te kijken in wat er gebeurt als je overstapt op KPN Hussel.

Zolang je niet steeds op Volgende en Akkoord drukt, dan gebeurt er niets. Maar als je eenmaal akkoord bent gegaan met een overgang naar KPN Hussel, dan kun je niet meer terug.  


KPN Hussel zegt me niets en heb voor zover ik weet nergens op gedrukt en ga ik er van uit dat ik nergens mee akkoord ben gegaan.


@maxim bij het oude abonnement Alles-In-1 instap is een tweede ontvanger niet gratis. Want dat was altijd 1 tv ontvanger geweest, en de tweede is dan € 5,- per maand. Dan begrijp ik niet dat je de tweede gratis had, ik hoop dat KPN dit eens kan uitleggen wat hier precies gebeurd is. 🤔

Bij mijn abonnementsgegevens staan bij de extra opties duidelijk 2 gratis ontvangers en dat wil ik ook zo houden


Bij Alles-in-1 Instap hoor je te betalen voor de 2de ontvanger. Ik heb ook Alles-in-1 Instap en ik betaal daar ook voor. Ook opnemen hoor je voor te betalen. Ik zou dus graag van een KPN medewerker willen horen waarom dat bij @maxim beide gratis is. Want ik zou dat eigenlijk ook wel willen...


Het zou overigens ook kunnen wezen dat de weergave in het plaatje gewoon een beetje raar is. Ik vraag me eigenlijk af waar dit plaatje überhaupt over gaat. Want er staat boven: "Kosten straks" en vervolgens "Alles-in-1 Instap". Als je verlengt naar Hussel, dan moet daar staan "Hussel 50". Er is hier dus geen sprake van verlenging?


Hallo @maxim. Het lijkt erop dat je bij het klikken in MijnKPN in de wijzigingspagina terecht bent gekomen. Als je niets bevestigd hebt doormiddel van op "Doorgaan"/"volgende" te klikken blijft jouw abonnement precies zoals het nu is en ga je ook niet meer betalen.


@maxim

Mogelijk zit je nu te kijken in wat er gebeurt als je overstapt op KPN Hussel.

Zolang je niet steeds op Volgende en Akkoord drukt, dan gebeurt er niets. Maar als je eenmaal akkoord bent gegaan met een overgang naar KPN Hussel, dan kun je niet meer terug.  

Klopt @Jeroen_dB ! 

 


@maxim

Mogelijk zit je nu te kijken in wat er gebeurt als je overstapt op KPN Hussel.

Zolang je niet steeds op Volgende en Akkoord drukt, dan gebeurt er niets. Maar als je eenmaal akkoord bent gegaan met een overgang naar KPN Hussel, dan kun je niet meer terug.  

@maxim 

Is het allemaal goed gekomen? Heb je nog steeds jouw huidige abonnement? 


Heb nog steeds hetzelfde abb. Loos alarm dus