Skip to main content

Hallo,

Zie op de site dat nieuwe klanten standaard de 4K box krijgen voor televisie. Dan begrijp ik dat ie weer op voorraad is. In MijnKPN lukt het mij niet om de switch te maken naar 4K… wat doe ik verkeerd?

 

 

Probeer het via de telefonische helpdesk. Dan lukt het waarschijnlijk wel. 


Hoi @b0bbel, hoe probeer je de wijziging precies te doen? Het lukt niet begrijp ik maar hoe en waar je het probeert is me nog niet duidelijk. Probeerde je dat via MijnKPN? Wat gebeurde er precies als je het probeerde, kreeg je een foutmelding of gebeurde er iets anders?

Zo'n wijziging is ook telefonisch te doen zoals Nick al noemde, heb je al contact gehad met de telefonische collega's?


Jasper, geprobeerd via MijnKPN en de app,maar er is nergens een optie zichtbaar.


Heb je wel een Hussel abonnement, @b0bbel ?

Of heb je nog Alles-in-1 of “Internet + TV” ?


en wel minstens 100mb?


Ik heb mogelijk géén hussel abonnement nog. Maar ook al klik die hussel 200mbit aan, krijg ik in een vervolg scherm geen mogelijkheid voor 4K toevoeging.

 


Ik heb mogelijk géén hussel abonnement nog. Maar ook al klik die hussel 200mbit aan, krijg ik in een vervolg scherm geen mogelijkheid voor 4K toevoeging.

 

Hallo @b0bbel ,

De enige manier voor jou om momenteel als bestaande klant een 4K-ontvanger te krijgen is door te bellen naar 0800-0402. Of chatten, dat kan ook.

Morgen vanaf 8.00 gaan ze beiden weer open. 

Je moet dan overstappen op KPN Hussel en tevens het aanvullende 4K-abonnement erbij nemen. Daarmee krijg je vier extra zenders voor een extra toeslag van 2,50 per maand. 


maar @b0bbel :je weet dat er maar 3 4K zenders zijn?Als je die niet interesseren heb je er natuurlijk niks aan..


Jawel @martijn197108 , maar sommige klanten willen heel graag die ontvanger hebben, al is het maar vanwege de bluetoothfunctie. En je hebt een iets beter beeldkwaliteit op ESPN, dat kan ook een reden zijn. 


Precies :relaxed:

 

Daarnaast mijn huidige apparatuur is bejaard na 12 jaar. Thanks voornde adviezen. Zal de klantenservice eens benaderen van de week.

Laatste vraag: als ik van 100mbit naar 200mbit wil, moet er dan een monteur komen om een 2e aansluiting te maken (oid)? Of hoeft dat tegenwoordig niet meer?


Dat laatste kunnen ze jou van de week bij de klantenservice wel vertellen. Dat zal echt niet overal nodig zijn. 


naar 200mbit wil

Is dat wel leverbaar op je adres?


Volgens kpn website is er 200mbit beschikbaar op mijn adres.


naar 200mbit wil

Is dat wel leverbaar op je adres?

@b0bbel 👆🏻


Jawel @martijn197108 , maar sommige klanten willen heel graag die ontvanger hebben, al is het maar vanwege de bluetoothfunctie. En je hebt een iets beter beeldkwaliteit op ESPN, dat kan ook een reden zijn. 

En vanwege dat die ontvanger snel werkt 

Daarom vorig jaar over gestapt naar hussel 

Om de VIP5202 te bemachtigen 

Die andere zijn zo traag 


Telefonisch kan dat het makkelijkste geregeld worden inderdaad, alle opties kunnen dan direct met je besproken worden @b0bbel.   

Laatste vraag: als ik van 100mbit naar 200mbit wil, moet er dan een monteur komen om een 2e aansluiting te maken (oid)? Of hoeft dat tegenwoordig niet meer?

Ik had nog wel even naar deze gekeken, zo te zien is op jouw adres pairbonding beschikbaar, Als daar nog geen gebruik van wordt gemaakt kan het inderdaad zijn dat er een monteur nodig is om dat aan te sluiten. De telefonische collega's zullen daar ook meer over kunnen vertellen. Laat je weten of het via hen gelukt is?


Zojuist contact gehad met KPN klantenservice. Contract is omgezet naar hussel 100mbit met gratis pluspakket, twee 4K ontvangers en de V12 modem. Chatmedewerker kwam zelf met een korting van €17,50 per maand waardoor ik  met dit nieuwe abonnement €4,52 duurder uit ben per maand in vergelijking met “oude". Was €65,98 per maand, wordt €70,50. Maar krijg de eerste 6 maanden ook nog voordelig €53,00 tarief, waardoor ik de komende 17 maanden goedkoper uit ben dan nu:heart_eyes: (bij elkaar opgeteld).

 

Dus al met al erg blij. Nieuwe modem, nieuwe ontvangers én goedkoper uit.