Skip to main content

Hallo!

Ik heb, nu de ziggo next. En, deze staat inderdaad op de puc lijst van bang&olufsen. Nu, komt er in Breda glasvezel. Dus, ga ik snel over naar kpn glasvezel. Ook .kpn heeft een nieuwe 4k tv decoder. Heeft, iemand ervaring hierrvan. Met, het aansluiten op een bang&olufsen tv. En, welke puc code ( welke tv decoder moet ik dan uit de puc lijst van bang&olufsen kiezen.


Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Ik neem aan dat de 4K TV- ontvanger (Arris 5202) gewoon aan te sluiten is via de Optische aansluiting die hierop aanwezig is.


Hoi @Nico Schellekens,

hier staat stap voor stap geluids-apparatuur aansluiten beschreven. Voor de 4K heb je een optische kabel nodig

De 4K ontvanger sluit je met hdmi aan op de tv en die bron-source/poort (hdmi 1-2 etc.) kies je dan. Dit geldt ook voor kiezen vanandere bron-source. 


Sorry, soms vraag ik me wel eens af of mensen wel eens iets zoeken op het forum of dat het gemakkelijker is om wéééééér opnieuw hun probleem te droppen.

 

Beo remote one en kpn | KPN Community

 

Een dag geleden…...


@Nico Schellekens 

Dag Nico,  begrijp ik ‘t goed dat je met je beo-remote je ziggo ook media box kunt aansturen? 

Enig idee waar ik daarvoor een goeie uitleg kan vinden? want mijn ouders zijn te oud voor twee verschillende afstandsbedieningen ;)  (met de ziggo remote de b&o aansturen was helaas ook niet gelukt).

Vriendelijke groet, Pieter


Beste ts. Loop eens bij een dealer binnen. En een IR-oogje meenemen. Dit kan en werkt zonder meer. Een IR-oogje op de KPN ontvanger plakken, instellen in TV dat er een kreatel of 2260 aangestuurd moet worden en gaan met die banaan. En anders door de dealer laten doen, is niet veel werk. Succes.