Skip to main content
Beantwoord

KPN ab instellen voor gebruik met ASUS TV/Monitor ZenScreen Smart MS27UC

• January 12, 2026
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Goede middag,

Ik wil TV kunnen kijken op de ZenScreen monitor via de KPN TV+ box.

De ZenScreen heeft een afstandsbediening, echter ik wil niet met 2 ab's werken.

Ik wil de TV met de ab van KPN bedienen, zodat volume en aan/uit ook met deze ab te regelen zijn.

De code voor ASUS om dit te kunnen uitvoeren  ontbreekt echter in de lijst van merken, die ik vindt op kpn.com/ab

De vraag is dus, is er een code voor ASUS zodat dit te realiseren valt.

Beste antwoord door PeterG

Alleen televisies worden ondersteund. (Dat zijn die dingen met een coax aansluiting)

De TV+ box heeft eigen volume regeling dus dat kun je gebruiken. Aan- en uitzetten van de monitor moet met diens afstandsbediening of de knop erop.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 12, 2026

Beste ​@cjda , ​@PeterG weet hier veel van en wil je misschien wel helpen, ik heb hem even ingeseind.

Ik betwijfel echter of (Asus) monitoren ook ondersteund worden met codes, maar wacht s.v.p. zijn reactie even af.

Succes.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 12, 2026

Alleen televisies worden ondersteund. (Dat zijn die dingen met een coax aansluiting)

De TV+ box heeft eigen volume regeling dus dat kun je gebruiken. Aan- en uitzetten van de monitor moet met diens afstandsbediening of de knop erop.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@cjda welkom op de KPN Community! Zoals je merkt denkt iedereen graag even mee. Ik deel Peter zijn advies in deze. Ik zie ook niet direct een optie om een monitor te verbinden met de afstandsbediening van KPN. Ik hoop dat je een werkende oplossing kan vinden voor jezelf. 

Mocht je verder nog vragen hebben stel die dan gerust!