Skip to main content

Waar vind ik mijn abbonement nummer? Krijg het niet gevonden onder informatie en instellingen en ik krijg mijn pincode niet gereset.

Hallo @Jeroenhesss ,

Je vindt het abonnementsnummer terug in MijnKPN

  • Ga in MijnKPN naar Producten, kies je KPN Thuis product.
  • Kies Informatie & instellingen.
  • Hier zie je jouw abonneenummer voor KPN TV.

Op de pagina “TV pincode kwijt?” vindt je meer informatie hierover.


Goedemorgen Noordzee,

 

Zoals ik aangeef krijg ik het daar niet gevonden en werkt reset pincode niet. Ik krijg kpn niet gecontacteerd om mijn abbonement nummer toegemaild te krijgen.


OK @Jeroenhesss ,

Het snelste is dan om nu KPN te bellen via het gratis nummer 0800-0402.


Lukt het met deze tool Pincode KPN TV: via Servicetool of TV menu | KPN ?


 

Hij of zij weet ook het abonnementsnummer van de tv niet.

En die kan je vinden in MIJNKPN.

Je moet natuurlijk wel in MIJNKPN tv hebben geactiveerd.😉 (heet thuis bij KPN en kan je toevoegen)


OK @Jeroenhesss ,

Het snelste is dan om nu KPN te bellen via het gratis nummer 0800-0402.

@Jeroenhesss 

Is het inmiddels gelukt? 


Goedemiddag,

 

Helaas nog steeds niet gelukt, de pagina om de  pincode te resetten werkt niet en om het abonnementsnummer te krijgen kom ik ook niet veel verder. Ik probeer het nu telefonisch op te lossen


Goedemiddag,

 

Helaas nog steeds niet gelukt, de pagina om de  pincode te resetten werkt niet en om het abonnementsnummer te krijgen kom ik ook niet veel verder. Ik probeer het nu telefonisch op te lossen

U wilt de pincode wijzigen toch ?

U bent thuis en verbonden met uw netwerk als u dat probeert ? Heeft u een KPN ID aangemaakt ?

Dat zou het gewoon moeten lukken via de tool Pincode KPN TV: via Servicetool of TV menu | KPN om de pincode te resetten. 

Klik in de tool op pincode resetten ( blauwe knop), vervolgens geeft u een nieuwe 4-cijferige pincode in en bevestigd die.