Skip to main content

Gisteren geeft mijn afstandsbediening het ineens op kan alleen nog geluid van tv bedienen kastje doet niets. Dus batterijen vervangen dit hielp niets. Kastje gereset wat ook niets hielp. Toen geprobeerd om vervanging aan te vragen maar nu al 2 dgn foutmelding  

 

Hallo @skooij ,

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. In dit bericht geef ik aan wat je kunt doen aan die foutmelding. 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 


Inmiddels met 3 browsers geprobeerd maar zelfde melding probeer het later nogmaals


@skooij 

Het gaat om de koppeling van jouw producten in Mijn KPN.

Lukt het dan nog steeds niet?

Bel dan met 0800-0402 of vul jouw volledige forumprofiel.


Koppeling is goed alle producten staan er in (stonden er al)


@skooij

 

Lukt het dan nog steeds niet?

Bel dan met 0800-0402 of vul jouw volledige forumprofiel.

@skooij

Heb je het al telefonisch geregeld? 

Of heb je hulp nodig van een moderator?  (wachttijd momenteel ongeveer acht dagen) 

 


Langs winkel geweest gaat sneller


Wat betreft profiel begrijp ik overigens niet? Alles heb ik ingevuld staan namelijk 🤔


Mooi dat het geregeld is in de winkel, ik kan niet alles zien in jouw forumprofiel, dus vandaar dat ik dat (standaard) uitvraag. 

 


Reageer