Skip to main content

Ik heb sinds kort KPN TV (met Arris VIP 2952 en binnenkort Arris VIP 5202) mét een nieuwe Samsung Neo Qled TV 50QN90B (2022). Probleem: KPN AB loopt steeds opnieuw vast. Alleen aan/uit en hand/zacht werkt dan. nog. Monteur Coolblue al drie keer geweest, doet wat, en dan werkt de KPN AB weer even, maar niet voor lang en de ellende begint weer van voor af aan. De Samsung AB is een onding om mee te werken en ik wil alles via de KPN AB kunnen doen. Is er een oplossing voor of is er sprake van een comptabiliteit probleem? Wie weet het? Ben onderhand desperate en krijg niet de indruk dat CoolBlue het weet...

Ha @243097, goede vraag! Ik zie dat je nog een ander topic had gestart met een vraag over jouw afstandsbediening, maar dat was net even wat anders. In de regel voegen we topics over hetzelfde onderwerp samen, maar nu laat ik 'm zo staan. Alle informatie over het koppelen van de KPN afstandsbediening, vind je in onderstaand artikel. Mochten de tips daarin ook geen soelaas bieden, dan kan het zo zijn dat het inderdaad niet gaat werken met dit type televisie helaas!