Skip to main content

Goedenavond.

Onze nieuwe 4k philips type 58pus730412 wil niet koppelen met de kpn afstandsbediening.

Dit hebben we gedaan met de instellingen van de nieuwe kon ontvanger maar hij pakt de afstandsbediening of tv niet.

Best omslachtig om meerdere afstandsbedieningen te gebruiken om tv te kijken/zappen/volume/aan of uit.

Graag wat info zodat dit allemaal met 1 kan werken.

Mvg kelly

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Kelly1980,
Heb je onderstaande codes reeds geprobeerd?
005
208
440
566
772

 


Hoi @ChrisWissink 

Eerst had ik niet in de gaten dat het via de instellingen moest en heb ik elke code geprobeerd die ik vinden kon.

Ook bovengenoemde stonden ertussen.

Dit wilde ook niet😢.

Daarom later via de instellingen geprobeerd.

Maar dat waren volgens mij alle opties wel.

Toch bedankt voor de reactie👍👋


Mooi dat het alsnog gelukt is @Kelly1980! Fijne avond.


Is nog niet gelukt hoor @ChrisWissink .

Heb nog steeds 2 afstandbediening nodig om de tv aan te doen of te zappen. Maar toch bedankt voor de snelle reactie


Oh excuus, ik had iets te snel gelezen @Kelly1980. Welke ontvanger heb je precies?
Ik snap niet helemaal goed wat je met instellingen bedoeld, maar zou het misschien kunnen dat je de ZTE ZXV8001 hebt?
Zo niet, dan heb ik 525 en 441 nog kunnen vinden, zit daar de gouden code tussen?


Geen probleem @ChrisWissink  het was een leuk idee maar dit zijn ze ook niet.

Ik denk Dat ik morgen maar even naar de kpn winkel moet.

Misschien dat zij mij verder kunnen helpen.

Thx voor de moeite


Geen probleem @ChrisWissink  het was een leuk idee maar dit zijn ze ook niet.

Ik denk Dat ik morgen maar even naar de kpn winkel moet.

Misschien dat zij mij verder kunnen helpen.

Thx voor de moeite

Helaas kunnen ze in de KPN winkel hier ook niks aan doen @Kelly1980. Dan zeggen ze ook dat je op het Forum en/of via de klantenservice moet regelen. 


Hoi @Kelly1980, welkom op het forum!
We zijn inmiddels al weer een week verder! Is het nog gelukt je KPN afstandsbediening te koppelen aan je TV? Dat zou met deze TV prima moeten kunnen!


Hoi Thomas. 

Ja we zijn er ondertussen uit wat het was.

De afstandsbediening was een oudere versie,ik heb bij de kpn winkel de nieuwste mee gekregen en deze was binnen 2 minuten gekoppeld. 

Bedankt voor de reactie fijne dag nog verder