Skip to main content

Hallo, ik krijg mijn kpn ab niet gekoppeld aan mijn Samsung tv 65AU7100

Soms loopt het mis tijdens eerste koppeling waardoor iedere daarop volgende poging resulteerd in de "Volgende" code voor het merk.

 

dit gaat om de afstandsbediening met zwarte onderzijde correct

 

Haal de batterijen uit de AB, doe deze naar paar seconden er terug in en begin opnieuw.

voor Samsung is dit AV+1 beide indrukkwn tot lampje bovenaan constant rood word, dan beide loslaten en 1 keer de >> vooruitspoel knop indrukken en dan controleren of volume het doet , als dit werkt druk dan op de OK knop om te bevestigen en dan werkt het naar behoren.

 


Het gaat om een witte an met witte achterkant


Dit stappenplan en/of troubleshooter al doorgenomen?


Ja helemaal doorgenomen!


Hmm, ik zou dan even bellen met de klantenservice, chatten met ze of hier op een moderator wachten om met u mee te kijken.

 

0800-0402 (gratis)

 

of

 

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm en klik op TV

→ klik op “Ik heb een andere vraag of wil graag contact”

→ Scroll iets naar beneden voor de chat-functie.


De afstandsbediening met of zonder Netflix knop? Ivm uitleg.


Zonder


Okee. Niet met de snelcodes maar merkcodes → 

Stap 1

Houdt STOP knop ingedrukt totdat rode led 2 x knippert

Typ 307 in, de rode led knippert 2 x.

Probeer de functie voor de tv: aan/uit, volume/mute en (evt) bronkeuze. Meer bedient de kpn ab op je tv niet.

Werkt het niet met deze code probeer dan deze: 302, 314, 316, 523

Hopelijk werkt het met een van deze codes. Er zijn er nog meer.
Bron: http://kpn.com/ab .
Zelf heb ik de ab met Netflix knop en die werkt op een Samsung uit 2005 en de nieuwe uit 2019.


Dit is volgens mij het stappenplan wat ik al geprobeerd heb. Zelfs de extra codes geprobeerd .. helaas 


Dan beter de nieuwe ab aanvragen. Die doet het prima met moderne tv's. En zeker ook met Samsung.


Dan beter de nieuwe ab aanvragen. Die doet het prima met moderne tv's. En zeker ook met Samsung.

En als die niet werkt,Dan kan je ook nog de comfort afstandsbediening aanvragen via de KS(0800-0402).Die heeft ook andere code's.


Dank Peter voor je advies!


Hallo @van der sloot, is er inmiddels een nieuwe(re) afstandsbediening aangevraagd en is het daarmee vervolgens wel gelukt? 


AB aangevraagd .. nog niet binnen


AB binnen en het is gelukt! Tx voor de tip