Skip to main content

Ik heb al kpn alles in 1, maar mijn dochter is met haar gezin op ons erf komen wonen met een apart huisnummer. Heb een keer gebeld of het mogelijk was om daar ook kpn te nemen, maar was niet mogelijk toen. Dus Ziggo genomen maar zijn niet tevreden. Is het überhaupt mogelijk dat zij ook kpn kan krijgen in haar huisje?

Ja, al ze een echt huisnummer heeft, van de gemeente toebedeeld, dan lijkt me van wel. Maar ik lees "1 perceel" in de titel. Hoe zit dat?


Op hetzelfde erf 


Hi Gré, welkom op het forum. 

Een huisnummer is inderdaad noodzakelijk, maar naast het huisnummer moet er ook een kabel zijn aangelegd naar de desbetreffende woning. Ik kan in ieder geval nakijken wat ik zie op je postcode en huisnummer aan toevoegingen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ook een indicatie is de aanwezigheid van een aansluitpunt, iets dat lijkt op 1 van de opties hieronder. 

Ik hoor graag van je. 

 


Gre, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Goedenavond Alex,

 

Ik heb het nog even aan mijn schoonzoon gevraagd maar hij wil toch liever niet weg bij Ziggo, wil graag formule 1 behouden. Evengoed bedankt.


Dat kan ik goed begrijpen. Geen dank, graag gedaan.