Skip to main content

mijn KPN app hapert op mijn LG televisie (LG 32LK6200) wanneer ik deze draadloos gebruik, dit terwijl mijn experia wifi punt in dezelfde kamer hangt. Netflix app werkt wel naar behoren draadloos.

Wanneer ik de televisie bedraad aansluit dan heb ik deze haperingen niet.

mijn KPN app hapert op mijn LG televisie (LG 32LK6200) wanneer ik deze draadloos gebruik, dit terwijl mijn experia wifi punt in dezelfde kamer hangt. Netflix app werkt wel naar behoren draadloos.

Wanneer ik de televisie bedraad aansluit dan heb ik deze haperingen niet.

De app is nog steeds in bèta-fase dus dat het soms niet altijd optimaal werkt kan kloppen.

Ook bij mij hapert hij wel eens (heel licht stotteren) terwijl mijn netwerk zeer goed is ingericht. TV draait op 5Ghz, bereik is ruim voldoende en andere apps draaien wel probleemloos. Soms helpt het bij mij om hem even op pauze te zetten en daarna weer te starten. Maar zoals gezegd stottert de app zeker niet altijd. 

Je kunt de vraag misschien beter stellen in het daarvoor bedoelde topic. Wellicht dat iemand anders nog meer of betere tips heeft.


Welkom op het forum @CvStee, een haperend tv beeld is niet fijn natuurlijk! Dat het met een kabel wel goed werkt doet vermoeden dat het niet aan de app ligt, maar meer aan de verbinding zelf. Is het niet mogelijk om de tv altijd bekabeld aan te sluiten? Dan heb je altijd het beste signaal, ook als je iets via andere apps (Netflix, Amazon Prime., YouTube) wilt kijken op de tv.

Je kunt de Wifi Manager op onze site ook eens proberen, die denkt met je mee om de Wifi verbinding te optimaliseren.