Skip to main content
Beantwoord

KPN app TV+ streamt gebrekkig op iPad

  • 10 September 2024
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

KPN tv app op mijn iPad streamt gebrekkig Op mijn iPad KPN tv geïnstalleerd echter deze geeft om de 4 seconden een bug, dwz beeld 2 seconden terug en dan verder streamen enzovoort . Soms loopt ie vast. Reset van iPad helpt ook niet. Deze app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.  Wie heeft dat ook?
 

ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing weet en daarvoor alvast bedankt voor uw tijd en hulp.

Vriendelijke groet,

Richard

Beste @Richard020,

Dat is erg vervelend dat de app niet werkt hoe het zou moeten werken, ik heb nog een iPad van de 6e generatie, en daar draait nog steeds iOS 17 op, helaas daarna niet meer. Die iPad van mij zal geen iOS 18 draaien.

Dat gezegd te hebben, ik kijk nu via de app tv en bij mij draait ie vlekkeloos.

Welke versie iPad heb je? 

De KPN TV+ app heeft versie: 08.52.03, dit staat bij “Profiel → Instellingen → Hulp en ondersteuning”


Hi @Richard020, dank voor het signaal!

Om hier met je mee te kunnen denken hebben we meer informatie van je nodig. Dennis is al begonnen, ik ben naar dezelfde dingen benieuwd, plus een paar extra:

  • Bij welke functies hapert het: alleen terugkijken, of ook bij live TV kijken en bijvoorbeeld opnames?
  • Merk je dit zowel via wifi als mobiel internet?
  • Als je een speedtest doet, welke snelheid haal je dan?
  • Als het beeld hapert, hoe is het geluid dan?

Alexandra van KPN

inmiddels heb ik het probleem opgelost ( denk ik).

ik had bij instellingen ondertiteling aan gezet en toen begonnen de problemen met streamen.

Gisteren ondertiteling uitgezet et voila het probleem is opgelost.

Vriendelijk groet 


Reageer