Skip to main content

De KPN app die op mijn laptop draaide (windows 10) is de nek omgedraaid door KPN.Nu moet ik naar  de interactieve TV site van KPN kijken.

Maar deze site is slechter dan de vertrouwde APP. O.a.bij de Vlaamse zenders zijn de series en films ineens niet meer te zien. Verder blijf ik de Duitstalige zenders enorm missen.

Waarom KPN ? De langste landsgrens is de grens met onze oosterburen.!!!!!

Welkom terug Buysse. De oude Windows 8 app is inderdaad al enige tijd niet meer beschikbaar. Was inmiddels zeer verouderd, en draaide op een oud platform die niet meer gebruikt wordt. Op een laptop kan je dan gebruik maken van https://www.interactievetv.nl/.

Het aanbod zou echter gelijk moeten zijn qua zenders. Je kan dus wel de Vlaamse zender bekijken, maar de films die daarop worden uitgezonden niet? Krijg je dan een foutmelding iets dergelijks? 

Ik zag inderdaad het andere topic over de Duitse zenders die je mist… Daar kan ik helaas niets aan veranderen, en ik weet niet of dit in de (nabije) toekomst wel mogelijk gaat zijn.


Welkom terug Buysse. De oude Windows 8 app is inderdaad al enige tijd niet meer beschikbaar. Was inmiddels zeer verouderd, en draaide op een oud platform die niet meer gebruikt wordt. Op een laptop kan je dan gebruik maken van https://www.interactievetv.nl/.

Het aanbod zou echter gelijk moeten zijn qua zenders. Je kan dus wel de Vlaamse zender bekijken, maar de films die daarop worden uitgezonden niet? Krijg je dan een foutmelding iets dergelijks? 

Ik zag inderdaad het andere topic over de Duitse zenders die je mist… Daar kan ik helaas niets aan veranderen, en ik weet niet of dit in de (nabije) toekomst wel mogelijk gaat zijn.


Dus Vodafone kan wat jullie niet kunnen!!!


Dus Vodafone kan wat jullie niet kunnen!!!

Waarom zou je op Windows nog een app willen nu html5 een feit is en je daarmee aan een browser genoeg hebt om hetzelfde te kunnen bewerkstelligen.

Of doel je op het beschikbaar stellen van de publieke zenders uit de buurlanden?

Bedenk je dan wel dat VodafoneZiggo ook een speler in die buurlanden is waardoor het voor hun heel wat eenvoudiger is om goede doorgiftevergoedingen de onderhandelen voor doorgifte via Internet.


Ik heb inhoudelijk niet zoveel toe te voegen aan de reactie van wjb. Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het gerust weten.Â