Skip to main content
Wanneer dit jaar komt de KPN-app beschikbaar zodat t zenderkastje er af kan ?

Komt er mogelijk nog een versie voor Android TV zou hem graag op de Nvidia Shield gebruiken. Heb de itv app al is gesideload maar dat loopt toch niet helemaal lekker.


Komt er mogelijk nog een versie voor Android TV zou hem graag op de Nvidia Shield gebruiken. Heb de itv app al is gesideload maar dat loopt toch niet helemaal lekker.

Dat schijnt niet helemaal lekker te werken inderdaad. Er is nog niets aangekondigd over de smart tv app op andere platformen. Zodra dat wel gebeurt zullen we dat melden in het algemene topic: iTV kijken zonder kastje en kabels met de KPN Smart TV app

Eventuele alternatief is, zoals je waarschijnlijk weet, casten naar een Android tv.


Komt deze kpn ap ook voor de LG E6 (2016 model)


Nee, @Frenzy247 . Er zal geen app ontwikkeld worden voor de oudere modellen. Deze voldoen niet aan de eisen die contentleveranciers eisen.

Ik vrees dat smart-tv's, wat het smart deel betreft, héél snel verouderen. Op mijn Philips werkten na 2 jaar al diverse app’s niet meer. Nu, 6 jaar oud, heb ik dáár letterlijk de stekker uitgetrokken. De UTP stekker wel te verstaan.

Verder is en blijft het beeld via de STB veel beter dan het via de app ooit zal worden. Ook HD maar toch minder dan de STB. KPN zal zich niet in eigen vingers gaan snijden denk ik zo. Een (extra) STB kost de klant € 5 per maand; een app € 0.

Je kunt wel een Chromecast gebruiken en met je tablet/phone op die manier naar je tv streamen/casten.


vraag verwijderd 


Bij de smart tv-app op de LG-tv van een van jullie concurrerende aanbieders wordt automatisch na installatie voor de app een "ingang" aangemaakt. Zo kan je er gemakkelijk naartoe switchen via bronnenkeuze op de afstandbediening van de tv, en hoef ik niet meer het app-menu van mijn tv door te scrollen. Jullie app doet dit niet, kan het evt wel via een omweg of bij de instellingen? Of is deze functionaliteit in ontwikkeling?


Ik denk dat je de Canaldigitaal app bedoeld? Ik zou niks anders kunnen verzinnen. Zelfs Ziggo heeft geen app voor L.G.

Zelf vind ik de TV-app alleen een noodvoorziening i.g. dat je enige ontvanger stuk is ofzo.

Die app heeft nog teveel minpunten.

Ietsje mindere beeldkwaliteit; m.n. opnamen (op een groot scherm moet je de decoder ‘willen’ gebruiken; zeker met glasvezel)

Geen Duitse Zenders

Geen pluspakket on demand aanbod (niet te benaderen)

Geen Videoland aanbod beschikbaar (ook al heb je het pakket)

Geen content huren (dit kan ook niet via de tablet en smartphone)

Terugkijken bij minder zenders beschikbaar (o.a. SBS9 niet)
Geen teletekst

en dus ook geen 888 ondertiteling; ook niet anderszins ondertiteling voor gehoorproblemen

Geen regionale zenders/lokale tv-zender

Geen erotische zenders (ook het pakket niet als je dat hebt)

Geen radiozenders

 


Bij de smart tv-app op de LG-tv van een van jullie concurrerende aanbieders wordt automatisch na installatie voor de app een "ingang" aangemaakt. Zo kan je er gemakkelijk naartoe switchen via bronnenkeuze op de afstandbediening van de tv, en hoef ik niet meer het app-menu van mijn tv door te scrollen. Jullie app doet dit niet, kan het evt wel via een omweg of bij de instellingen? Of is deze functionaliteit in ontwikkeling?

Hmm, ik snap wat je bedoelt, maar ik weet hier geen omweg voor. Ik zal de suggestie doorgeven aan de developers. Ik durf namelijk niet te zeggen of dit op dit moment wordt ontwikkeld.


Bij de smart tv-app op de LG-tv van een van jullie concurrerende aanbieders wordt automatisch na installatie voor de app een "ingang" aangemaakt. Zo kan je er gemakkelijk naartoe switchen via bronnenkeuze op de afstandbediening van de tv, en hoef ik niet meer het app-menu van mijn tv door te scrollen. Jullie app doet dit niet, kan het evt wel via een omweg of bij de instellingen? Of is deze functionaliteit in ontwikkeling?

Hmm, ik snap wat je bedoelt, maar ik weet hier geen omweg voor. Ik zal de suggestie doorgeven aan de developers. Ik durf namelijk niet te zeggen of dit op dit moment wordt ontwikkeld.

 

Ik heb een nieuwe LG tv (32”) in de slaapkamer en de app erop gezet.

Zover ik weet kan ik alleen via het menu erheen.

Andere manier hoor ik graag.

 

P.S.

Ik kijk wel via de TV decoder in de slaapkamer, zoals Peter ook aangaf, het beeld is via de TV decoder mooier.

Ik heb Glasvezel en op 661 - 670 HD glas is het beeld echt veel mooier.

Maar als er een decoder defect is, is het toch handig dat ik tv kan blijven kijken.