Skip to main content

Ivm de overstap naar een Hussel abonnement, zou ik tzt een nieuwere KPN ontvanger ontvangen. Deze was destijds niet leverbaar, maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen.

 

Graag kom ik alsnog voor levering in aanmerking !

 

En in de app wordt ook nog steeds aangegeven dat ik een 200/20Mbps abonnement zou hebben maar als glasvezelabonnee is dat toch echt 200/200Mbps.

Dat is echter wel hoe het in elkaar steekt en voor zover ik weet ook zoals het hoort. Het abonnement dat je hebt is een 200/20-abonnement. Je zal bij de extra opties ook de ‘Glasvezel upgrade’ zien staan. Dit is het stukje waardoor je symmetrische snelheden krijgt. Het abonnement blijft echter nog steeds een 200/20-abonnement.

Er bestaan al geruime tijd geen asymmetrische abonnementen meer op glasvezel.

Het is dan ook onzinnig om asymmetrische snelheden te vermelden.


Volgens mij ook al aangepast 

 


  

Er bestaan al geruime tijd geen asymmetrische abonnementen meer op glasvezel.

Het is dan ook onzinnig om asymmetrische snelheden te vermelden.

Klopt, maar het abonnement wordt natuurlijk ook op koper aangeboden en daar is het nog steeds 200/20. De gratis toevoeging ‘Glasvezel upgrade’ aan het pakket zorgt voor de symmetrische snelheid, anders gaat het systeem alsnog gewoon een 200/20-verbinding geven. Dat is nou eenmaal hoe het systeem is ingericht.

 

Volgens mij ook al aangepast 

In dat stukje wel, gigabit is sowieso altijd 1000/1000 of 1000/500 omdat dat niet op koper bestaat. Alles tot aan de 200 is een abonnement voor zowel koper als glas.


@NHendriks

Ik heb 100mbit up en down zoals in mijn screenshot staat en dat is juist 


Ah, ik zat even verkeerd te kijken. Volgens mij stuurt @wjb echter op een ander deel in MijnKPN.


@wjb heb je een screenshot (resent) van je 200/20mbit 

 


@wjb heb je een screenshot (resent) van je 200/20mbit 

Helaas kan je geen screenshots meer maken binnen de MijnKPN app maar het lijkt overigens opgelost. Daar waar drie dagen terug nog 200/20 getoond werd...

...staat er nu 200/200.


@wjb heb je een screenshot (resent) van je 200/20mbit 

Helaas kan je geen screenshots meer maken binnen de MijnKPN app maar het lijkt overigens opgelost. Daar waar drie dagen terug nog 200/20 getoond werd staat er nu 200/200.

 

Klopt screenshot was al niet meer mogelijk via mijnkpn app 

Daarom dat ik dat via de browser doe op de telefoon

Wel mooi dat het aangepast is 

 

 

 


Ah, ik zat even verkeerd te kijken. Volgens mij stuurt @wjb echter op een ander deel in MijnKPN.

het is ook de bedoeling om recente screenshots te sturen

maar ik vindt de “nieuwe” mijn kpn omgeving niks

vooral het pakket aanbod van tv vindt ik zeer slecht

maar ieder zijn smaak

doe mij maar het oude mijn kpn