Skip to main content
Beantwoord

KPN box bedienen met Magic remote

• December 29, 2022
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

Als ik AD/SAP(...) gebruik, dan krijg ik het menu van de kpn box maar als ik iets aanklik dan gebeurt er niets.

Ik wil graag de box hiermee aan en uitzetten

Ā 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi @Ray67, welkom op ons forum!

Om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, deel je dan meer details over welke apparatuur (tv-ontvanger, afstandsbediening, etc) je gebruikt? Alle details zijn welkom, zo wordt het voor mij én andere forumbezoekers makkelijker om met je mee te denken. Heb je ook de informatie en tips van @PeterG  in het andere topic al bekeken?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi @Ray67, welkom op ons forum!

Om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je aangemaakt. Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, deel je dan meer details over welke apparatuur (tv-ontvanger, afstandsbediening, etc) je gebruikt? Alle details zijn welkom, zo wordt het voor mij én andere forumbezoekers makkelijker om met je mee te denken. Heb je ook de informatie en tips van @PeterG  in het andere topic al bekeken?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 2, 2023

Goed gevonden @AlexandraĀ šŸ˜€. Die was ik zelf straal vergeten.Ā