Skip to main content

Hallo,

Ik wil graag omdat er tijdelijk geen sport op FOX Sport is mijn zenderpakket wijzigen van FOX Sports naar het pluspakket. Alleen krijg ik de melding dat er niks te wisselen valt en in MijnKPN wordt er gewoon €9,99 in rekening gebracht. Is dit omdat ik niet wil overstappen naar hussel dat ik maar beperkt ben tot FOX Sports in dit geval? 

 

Chris,

Je kunt eenmaal per maand een wisseling van pakket Fox/Plus doorvoeren. Heb je soms onlangs al een wijziging doorgevoerd? 
 

Als je KPN Compleet hebt zou het wel maandelijks moeten lukken. Heeft niets  te maken met het niet willen overstappen naar KPN Hussel. 


Heey @Noordzee, ik heb al 6 maanden niks gewisseld. Het systeem geeft gewoon aan dat er niks meer te wisselen valt. Ik krijg het idee daarmee dat op Internet en TV i.c.m. compleet ook automatisch FOX Sports de keuze is en blijft.

Ik heb ook geen andere pakketten actief op moment, dus dit is ansich vreemd.


Nee, dat zou niet mogen. Check het onderstaande schema met voordelen maar even. 
 

In jouw situatie zou ik nu dan bellen met 0800-0402. Dan zetten zij het over en heb je binnen een uur beeld op het pluspakket. 
 

De Compleet en Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 


Hoi Chris,

Heb je het al telefonisch kunnen regelen? 

 


Te zien aan de tekst én je eigen mededeling ( “er wordt 9,99 in rekening gebracht” ) heb je nu het Pluspakket als betááld pakket aan staan. Dan kan je daar niet naar wisselen voor gratis.

Oplossing: zet eerst je betaalde pluspakket uit. Wacht 1 dag! Daarna kun je wisselen van gratis Fox Sports naar gratis Pluspakket.


Te zien aan de tekst én je eigen mededeling ( “er wordt 9,99 in rekening gebracht” ) heb je nu het Pluspakket als betááld pakket aan staan. Dan kan je daar niet naar wisselen voor gratis.

Oplossing: zet eerst je betaalde pluspakket uit. Wacht 1 dag! Daarna kun je wisselen van gratis Fox Sports naar gratis Pluspakket.

Bij mij word ook € 9,99 in rekening gebracht... maar desondanks heb ik het toch gratis:

 


Hi all, inmiddels heb ik op advies van @Noordzee even met de klantenservice gebeld (ben ik niet z'n fan van aangezien luisteren altijd een ding is daar. ) Heb ook 3x maal uit moeten leggen dat ik mijn compleet zenderpakket wil omwisselen voor het pluspakket. Het wisselen is inmiddels gelukt, al blijft het vreemd dat ik het zelf niet kan aanpassen. 

Te zien aan de tekst én je eigen mededeling ( “er wordt 9,99 in rekening gebracht” ) heb je nu het Pluspakket als betááld pakket aan staan. Dan kan je daar niet naar wisselen voor gratis.

Oplossing: zet eerst je betaalde pluspakket uit. Wacht 1 dag! Daarna kun je wisselen van gratis Fox Sports naar gratis Pluspakket.

Ik heb dat pakket nooit actief gehad omdat ik in augustus FOX Sports nam. Normaal kon ik in MijnKPN altijd een wissel doen, maar nadat je het FOX Sports pakket eruit haalt, en het pluspakket actief zet, ben ik €9,99 duurder uit. Vandaar die verklaring. Heb het pluspakket niet meer actief gehad sinds eerder genoemde datum.

Bij mij word ook € 9,99 in rekening gebracht... maar desondanks heb ik het toch gratis:

Klopt, dat is het kortingstarief, bij mij werd alleen die €9,99 alleen in rekening gebracht. Er werd geen €9,99 gecrediteerd in MijnKPN. Dat zal wel moeten. 


Fijn dat het telefonisch gelukt is. :thumbsup_tone3: Kost inderdaad wel wat tijd en geduld, maar in jouw situatie was het de snelste oplossing.

Kan jij nu mooi genieten van de zenders van het pluspakket. Altijd beter dan naar herhalingen te kijken van oude voetbalwedstrijden.  


Hoi @ChrisWissink. Wat goed dat het alsnog gelukt is om het zenderpakket te wijzigen. Ik heb het voor de zekerheid toch nog even nagekeken en zie dat het Pluspakket nu inderdaad (gratis) aan staat. :slight_smile:


Reageer