Skip to main content

Ik wil graag mijn oude alles-in-één zilver abonnement omzetten naar een nieuw abonnement met sneller internet. Binnen mijn bestaande abonnement heb ik een aantal voordelen: pluspakket gratis, opnemen gratis en Spotify premium gratis. Toen ik twee jaar geleden daar bovenop een mobiel abonnement afsloot, viel ik onder de voorwaarden van KPN-compleet en kreeg daardoor ook het FOX sports abonnement extra gratis. Ik heb inmiddels begrepen dat wanneer ik mijn alles-in-één zilver abonnement opzeg, ik de voordelen die daarbij golden kwijtraak. Ik ben daar niet blij mee maar kan de redenering nog wel volgen. Wat ik echter niet kan volgen is dat ik ook het voordeel van KPN-compleet daar bovenop nog eens kwijtraak, terwijl daar slechts 5 euro korting tegenover staat. Verder zie ik dat iemand die voor het eerst een hussel-abonnement afsluit, de eerste 6 maanden 25 euro korting krijgt. Dat geldt echter niet voor mij, terwijl ik precies hetzelfde pakket afsluit en bovendien al sinds jaar en dag trouwe klant ben.   

 

 

@Galdor68 
N.a.v. je opmerking ben ik verder gaan zoeken en je hebt gelijk. Had ik nu maar direct in de KPNcyclopedie gekeken.

Zowel pluspakket als fox sports eredivisie maken deel uit van Alles in 1 Premium. Er wordt echter specifiek over “eredivisie” gesproken. Of de premiumklanten nu ook alle 6 kanalen hebben, want F.S. is één pakket geworden, weet ik niet.

Met KPN Compleet heb je bij Premium dus geen voordeel van een zenderpakket.


Reageer