Skip to main content

Is er een mogelijkheid om de oude arris vip 2952 te vervangen voor een arris vip5202 4k

 

We hebben hier glasvezel aansluiting en hebben een woonzorgabonnement met wat extra's erbij maar zou graag  een 4k decoder hebben. 

Hebben een andere tv ( nu 4k )

 

Hoor het wel

Hoi @New Joke City 
Dan moet je een 4K abonnement nemen, kost 2,50 p/maand extra
Dan krijg je de 5202
Dit kun je via je MijnKPN regelen of anders morgen vanaf 08:00 uur even bellen 0800 0402 gratis nummer


Hallo @New Joke City ,

Dat doet KPN alleen maar als je jouw abonnement uitbreidt met het 4K-pakket. Dat kost je 2,50 extra per maand. 

https://www.kpn.com/televisie/4k-ultra-hd.htm

Dat kun je regelen via MijnKPN of telefonisch vanaf morgen 8.00 via 0800-0402


oke maar 4 k abonn heeft geen nut werd mij al verteld met glasvezel abonn. kijk wel 4k via de smart tv maar niet alles kijk ik 4k omdat een oude decoder is dus vandaar.

werd er door familie op gewezen namelijk

 

Dus vandaar mijn vraag voor die betreffende decoder de Arris VIP5202

 

 

En bij mijn buurvrouw zie ik de nieuwste decoder en das helemaal ruk.

Moet bij dat mens van 86 alles ressetten vaak uitgelegd maar dat snappen die oudjes niet.

En dat hele moderne hoef ik ook niet met streamen en dergelijke via dat ding. 

ben al blij als ik weet hoe de smart tv werkt bij mijzelf :-)

 


Er zijn inderdaad maar een paar 4K-zenders. Vind je het niet de moeite waard? Dan laat KPN je jouw oude ontvanger blijven gebruiken. Want op zich is dat verder een prima ontvanger. 


ja  totaal 2 ( 4 k zenders )  klopt maar had een 4 k abonn. genomen voor mn smart tv  maar medewerker kpn zei mezelf dat het geen nut had om dat te doen bij een 200 mbts  glas aansluiting was snel genoeg. 

Maar bel morgen wel  en als ik het idd een 4k moet nemen voor 2,50 is het echt belachelijk en kijk ik wel op MP en gooi die oude wel de kast in zie die  Arris VIP5202 vaak voorbij komen voor nog een 10 euries  :-) 


Maar bedankt voor je antwoord, bel morgen wel even 


en als ik het idd een 4k moet nemen voor 2,50 is het echt belachelijk en kijk ik wel op MP 

Hallo @New Joke City 

Officieel zijn de tv-decoders van KPN niet te koop, daar deze uitsluitend in bruikleen gegeven worden en na einde abo weer retour KPN moeten.

Als je er een van een of andere verkoopsite koopt, maak je je schuldig aan heling, ben je dus strafbaar en verder gaan die decoders ook niet werken, daar deze door KPN buiten gebruik gesteld zijn.

 


Hoi. gewone televisie uitzendingen zijn en blijven nog jaren in HD. Daarvoor is de 5202 niet nodig. Alleen Youtube, Netflix en HBO hebben 4k aanbod. Kan je net zo goed, eigenlijk beter!, via de apps in die mooie nieuwe 4k tv gebruiken.

Videoland en NPO start/plus zijn HD.

Voor woonzorg-abonnementen bel je een ander nummer 0800-0776 (ma - zo 08:00 tot 22:00 uur.  ( @huistijger )

Op Marktplaats gekochte ontvangers worden NIET geactiveerd. 

Ik denk dat je nu nog een oud abonnement hebt. Alles in 1.

Als je nu al Hussel hebt (in den beginne was dat met de 2952) kan je daarbinnen voor 6 maanden het 4k abonnement à 2,50 per maand nemen. Dan krijg je de 5202. Na 6 maanden kan je het 4k zenderpakket weer opzeggen. Dan heeft het maar 15,-- extra gekost. Maar heb je nog steeds geen 4k zenders…. Dat zijn er maar 2: LoveNature in INPLUS.

Heb nog een oud abonnement namelijk Alles in 1, dan moet je over naar het nieuwe abonnement voor een 4k ontvanger. TV+, de Sagemcom DIW70220). Maar ja, al die 4k apps zitten ook al in je nieuwe tv !!

Conclusie: voor tv kijken (zenders) is een 4k decoder helemaal niet nodig. Ook niet bij een 4k of zelfs 8k televisie.

De apps van streamingdiensten met 4k zitten ook al in die nieuwe 4k smart-tv.


Dankjewel 👍

Heb Nerflix, HBO Max, en ben even naar Skyshowtime zoeken in apps op tv. 

Maar is even puzzelen dus 👍👋


Bij een tv met Android-TV (o.a. philips en Sony) kan je SkyShowtime uit de Play Store downloaden. Moet je tv wel aangemeld zijn op je Google account (wat je al hebt als je een Android telefoon hebt).

Bij mijn Samsung kwam Skyshowtime onlangs spontaan in de lijst erbij.